Avatar uživatele
anonym

Jak obchodním dopisem oslovit výrobce pro e-shop a jak dohodnout cenu za dodávané zboží?

Dobrý den,
chci začít podnikat na internetu a zřídit si e-shop. Vytipovala jsem si několik výrobců jak z ČR tak z USA, ale nevím, jak stylizovat obchodní dopis, zejména jak přesvědčit, proč zrovna můj e-shop bude tyto produkty v ČR nejlépe prodávat? Jak navrhnout cenu, abych na výrobcích dostatečně vydělala, ale zároveň nepřestřelila a výrobce neodradila? Např. pokud se podobný výrobek prodává konečným spotřebitelům od 1000 – 2500 Kč, kolik mám navrhnout nákupní cenu? Bývá všeobecně výhodnější nákup zboží na sklad, anebo dohodnutá provize za prodané výrobky? Existují v ČR kurzy, semináře, poradci, kam bych se mohla obrátit při začátcích v tomto podnikání? Jsem opravdu nováček v obchodování. Děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4899 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Jambalaya

Trochu moc otázek najednou 🙂
Co se týká USA a zahraničí obecně, budete muset zboží koupit na sklad, čímž riskujete, že jej neprodáte a zůstanou vám ve zboží peníze. Na dovozy ze třetích zemí pozor, některé věci nedostanete přes hranice zejména vyrobené v Číně a Hong Kongu. Než něco objednáte, informujte se řádně na celnici.
Vy žádnou nákupní cenu navrhovat nebudete, tu vám navrhne prodejce.
Pokud koupíte zboží ve velkoobchodu v USA, je jim úplně jedno za kolik ho budete prodávat. Možná, že ale chcete dělat přímo nějaké firmě obchodní zastoupení, pak ji oslovte dopisem a doufejte 🙂
Samozřejmě nejjednodušší je sedět doma u PC a pouze přeposílat objednávky, zisky nebývají příliš velké, ale zato jisté a téměř bez práce 🙂.
Kurzů je všude mraky, hledejte na netu 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
iq