Avatar uživatele
anonym

Jak obchodním dopisem oslovit výrobce pro e-shop a jak dohodnout cenu za dodávané zboží?

Dobrý den,
chci začít podnikat na internetu a zřídit si e-shop. Vytipovala jsem si několik výrobců jak z ČR tak z USA, ale nevím, jak stylizovat obchodní dopis, zejména jak přesvědčit, proč zrovna můj e-shop bude tyto produkty v ČR nejlépe prodávat? Jak navrhnout cenu, abych na výrobcích dostatečně vydělala, ale zároveň nepřestřelila a výrobce neodradila? Např. pokud se podobný výrobek prodává konečným spotřebitelům od 1000 – 2500 Kč, kolik mám navrhnout nákupní cenu? Bývá všeobecně výhodnější nákup zboží na sklad, anebo dohodnutá provize za prodané výrobky? Existují v ČR kurzy, semináře, poradci, kam bych se mohla obrátit při začátcích v tomto podnikání? Jsem opravdu nováček v obchodování. Děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4899 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Jambalaya

Trochu moc otázek najednou 🙂
Co se týká USA a zahraničí obecně, budete muset zboží koupit na sklad, čímž riskujete, že jej neprodáte a zůstanou vám ve zboží peníze. Na dovozy ze třetích zemí pozor, některé věci nedostanete přes hranice zejména vyrobené v Číně a Hong Kongu. Než něco objednáte, informujte se řádně na celnici.
Vy žádnou nákupní cenu navrhovat nebudete, tu vám navrhne prodejce.
Pokud koupíte zboží ve velkoobchodu v USA, je jim úplně jedno za kolik ho budete prodávat. Možná, že ale chcete dělat přímo nějaké firmě obchodní zastoupení, pak ji oslovte dopisem a doufejte 🙂
Samozřejmě nejjednodušší je sedět doma u PC a pouze přeposílat objednávky, zisky nebývají příliš velké, ale zato jisté a téměř bez práce 🙂.
Kurzů je všude mraky, hledejte na netu 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
iq

Nezlobte se,ale děláte skutečně dobře,že chcete začít podnikat(v ja­kémkoli oboru)a evidentně nemáte vůbec tušení co to obnáší?Takhle jsem na tom byl i já,ale to bylo v roce 1991:-) . Nevím o jaký druh zboží se Vám jedná,ale já jsem se nesetkal stím,že by si odběratel sám určoval cenu u výrobce.Jedním dopisem zkušeného výrobce o tom,že budete nejlepší,obvzlášť pokud začínáte,přesvědčit nemůžete.Na internetu prodává téměř vždy cena,tzn.prodejní cena co nejmenší.Nákupní cenu určí spíš výrobce,podle Vašich odběrů.Z toho vyplívá,že pokud budete kupovat na sklad,pravděpodobně se dostanete na lepší cenu.Ale než se do něčeho takového pustíte a investujete své finance a čas,doporučuji si alespoň něco přečíst,tímto dotazem mi připadáte neuvěřitelně naivní a mohlo by Vás to stát víc,než si myslíte.Nemyslím to zle,doufám,že mou radu nebudete brát příliš osobně.:-)
Ještě dodatek.První co si musíte uvědomit je to, že lidé se kterými chcete obchodovat oproti Vám jsou zkušení a v obchodě nikomu na světě nejde o nic jiného,než vydělat peníze.A ty peníze budou chtít vydělat na Vás.No a Vy se nesmíte dát,ale zároveň musíte dostat peníze z lidí co jim chcete prodat,nejlépe ovšem tak,aby měli pocit, že na Vás sami vydělali,protože pak nakoupí znovu u Vás.Podnikání je prostě neustálý boj,vítězí žraloci a chytří delfíni,všechno ostatní business sežere.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek