Avatar uživatele
SarrahHelp

Jak na psychickou šikanu?

Ahoj jsem plnoletá studentka. Chtěla jsem se jen zeptat na Váš názor. Představte si, že Vás nebo vaše dítě psychicky šikanují na střední škole 3 roky a vy to zjistíte. K tomu zjistíte, že třídní o tom věděl a ještě to podporoval. Začnete to řešit. Ředitel se staví odmítavě, je arogantní, bouchá do stolu a třídní se začne ohánět facebookem – vaším nebo vašeho dítěte – a vše vygraduje v to, že vy jste ti špatní. Školní inspektoři nic neudělají. Ještě to podpoří nepodloženou kontrolou a vše se smete ze stolu. Co byste dělali vy, kdybyste věděli, že agresoři pokračují v šikanování dalších obětí a pár už jich vystrnadili? Já odešla, ale trápí mě, že to stejně tam zůstalo a ničí to dál život jiným. Hlavně jakmile je Vám nebo Vašemu dítěti přes 18, tak s tím zákon nic dělat nemůže. Leda byste se soudili. Psychická šikana ale i tak je neprokazatelná i s potvrzením od psychologa, takže budete za špatné tak jako tak Vy. A co pak s tím? Mluvím opravdu z vlastní zkušenosti, kdy jsem naprosto zavrhla systém naší milované republiky.Protože nemáte nikde zastání po 18.roku života. Takže co byste dělali Vy?
Děkuji za vaše cenné názory.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? kapka, johana 56, bolak, Agneta před 3517 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
zjentek

psychická šikana se nejlíp zastavuje fyzicky ..nevěřila bys, jak prudké trhavé pohyby různých částí těla dokáží v problematice stanovit hranice ..zprvu se ti to v hlavě bije s těmi nesmysly o dobru atd., nicméně později je z toho způsob, kdy hranice šikany určuje šikanovaný.
Jak to tak vypadá, bez válek nebude nikdy možné žít ..tedy dokud se vychovávají „šikanisti“

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
zzzzz