Avatar uživatele
berry38

Jak na elektronický podpis?

Pro případ, že např. budu chtít odesílat na FU měsíční hlášení o dani přes internet(ne osobně) musím mít elektronický podpis. Jaký jsou povinnosti, co musím udělat?

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2702 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dubraro

Odpoveď byla označena jako užitečná

Musíš požádat o vydání kvalifikovaného certifikátu u akreditované certifikační autority, popsáno např. zde:
http://www.pos­tsignum.cz/
http://www.ica­.cz/Certifika­ty

A seznámit se s nařízením eIDAS, které v této oblasti změní názvosloví i způsob fungování tzv. služeb důvěry.

Upravil/a: dubraro

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Odpovědi.cz Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Lepší bude, když si necháš zřídit datovou schránku. Na poště nebo na obecním, městském úřadě.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek