Avatar uživatele
annas

Jak jste spokojeni s přístupem lékařů a sester, které navštěvujete?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? vagra, rynek878, takhlene, Berušinka, Andělé, dědapetr, anonym před 4637 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Peťa. K.

K lékařům nechodím.

Jestliže, jsem navštívil lékaře okamžitě mě poslal k dalšímu a ten k dalšímu, a tak to šlo 5 let už na to nemám čas a mám pocit, že kdybych chodil dle vůle lékaře byl bych u něj pořád, on by měl z toho prachy, ale mě by to stálo práci a nebylo by to mému zdraví k ničemu!!!

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Berušinka

Většinou ano, ale výjimky se najdou.

Tak moje gynekoložka je suprová (i na internetu má velmi dobré hodnocení), dobré zkušenosti mám i s odbornými lékaři, u kterých jsem byla – na sonu, kardiologii … ale moje praktická lékařka?! To je děs! Je mladá – vím, někde se začít musí, ale v jakém ona pracuje tempu – mezi pacienty má v průměru 5 minutové intervaly!, pracuje pomalu – pořádně ani neví, co je dobře a co je špatně – ale dobré je, že posílá rovnou k těm odborníkům – protože být v její péči je o zdraví =D Zlatej můj pediatr! – také jsem ho málem obrečela, když jsem musela k týhle „čůze“ =D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
casey

Jsem spokojená(ý) stoprocentně.

mam zlatou pani doktorku. Trpeliva, vse vysvetli, nic nepodcenuje. Proto i kdyz jsem se prestehoval k ni jezdim pres celou Prahu

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Většinou ano, ale výjimky se najdou.

Snažím se buď vúbec nechodit a je-li nutno, tak k osvědčeným, čímž minimalizuji případnou nespokojenost.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dědapetr

Jsem spokojená(ý) stoprocentně.

Zatím mám na dobré doktory a i sestry štěstí.Na to že tam musím k doktorům pravidelně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Valky

Jsem spokojená(ý) stoprocentně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Katusa