Avatar uživatele
peterd108

Jak byste se rozhodli, kdybyste byli na mém místě?

Jsem student a jsem zvyklý chodit každé prázdniny na brigádu si něco přivydělat. Toto léta blízko domova žádné brigády nejsou. Proto mě napadlo, že bych chodil na brigádu ve městě, kde bydlí babička s dědou a tam u nich pobýval měsíc a mohl tam chodit na brigádu. Nevím jestli tam mám však nastoupit, protože prarodiče nejsou nejmladší, mají 75 let, takže patří do ohrožené skupiny. Brigáda by to byla ve výrobě ve výrobní hale, takže by tam bylo hodně lidí. Proto nevím, zda nastoupit na brigádu, nebo si brigádu pro letošní léto odpustit a neohrozovat babičku s dědou. Peníze by se mi samozřejmě hodily, mám však ale nějaký peníz nasetreny z minulých let, kdy bylo brigád dostatek. Jak byste se zachovali v mém případě vy?

Zajímavá 0 před 1363 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
da ny

Pokud nemůžete za brigádou dojíždět, případně nemáte brigádu s ubytováním,
babičku s dědou bych neobtěžovala.
Jistě by měli snahu se o Vás starat, vařit apod. Plus riziko, které jste zmínil.
Studenti často zůstávají, nebo seženou nocleh za zvýhodněnou cenu na kolejích. v místě studia. Předpokladem je, že tam seženou brigádu. (Vycházím z informace, že jste student a tedy jde o VŠ. Na SŠ je studující žákem.)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kelt

Zvaž, co je pro tebe nejdůležitější? Zda peníze, čas strávený prací a pod. Vždy se dá najít nějaká varianta. Třeba můžeš u někoho bydlet, nebo si najdeš kamaráda se kterým budeš chodit na brigádu a u něho budeš bydlet. Zvaž všechny možnosti když to vyjde, ale i když to nevyjde. Popisuješ sice svou situaci, ale zcela ne všechny možnosti.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek