Avatar uživatele
anonym

Jak by jste to řekli svými slovy?

Dobrý den, chci se zeptat, jak následující větu chápete..předem děkuji..„Nová konkurence není v tom, co firmy ve svých továrnách vyrábějí, ale v tom, co ke svému výrobku přidají formou balení, služeb, reklamy, rad zákazníkům, financování, dodacích podmínek, skladování a dalších věcí, které lidé oceňují".

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? fablen před 4426 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
www

Přišel nový prodejce, nabízí v podstatě to samé ale dráž, poněvadž svůj produkt umí okecat líp 😁.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
MadAnnie

V dnešní době je nabídka produktů totožná.
Napadá mě příklad. Všechny pračky na trhu mají spotřebu A+ nebo A++, počet otáček je u nových praček také totožný. Zákazník vybírá podle vzhledu (balení).

Pokud se rozhoduji mezi dvěma pračkami, které mají stejné technické parametry a stejně se mi líbí i vzhledově…

Ale k jedné z praček výrobce zaručí dopravu zdarma a nebo dodání do druhého dne, tak je samozřejmé že si vyberu tuto se službami navíc.

Tyto služby navíc zaručí konkurenceschopnost né na bázi technických parametrů, ale reklamy a doprovodných služeb…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Tak to v této společnosti má být.
Dělat z lidí hlupáky. Když se ale nechají tak proč ne !!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fablen

Dvě firmy A a B, které prodávají stejné zboží. Firma A bude mít tuctový obal, provozovnu na málo frekventovaném místě a nepříjemnou prodavačku za pultem, firma B bude stejné zboží prodávat v obalu větším, barevnějším, s poutavými nápisy (i za trochu vyšší cenu) a pro zákazníky proto budou jejich výrobky zajímavější a poutavější. Navíc budou mít velmi krátkou dodací lhůtu, budou včas a vstřícně řešit případné reklamace, nabízet splátkový prodej. Mají šanci firmu A zcela zlikvidovat.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek