Avatar uživatele
Malineli

Jak a kde se mohu něčeho účastnit, něco dělat, vytvářet?

Dobrý den,

chtěla bych se Vás zeptat jestli neznáte nějaké stránky kde je seznam nějakých projektů kterých se může kdokoliv účastnit. Hledala jsem už něco přes internet ale zatím jsem nic nenašla.

Pro přiblížení tohoto problému bych Vám ráda přiblížila svou osobnost…

Jsem osmnáctiletá studentka – maturantka a jsem takový malý „šprt“ nebo spíš… dobře se učím protože nejsem debil a mám suprové rodiče, kteří mě hodně podporují, cepujou a morálně vedou.
Jenže v okolí nemůžu najít nikoho kdo by měl stejné zájmy jako já. Když se dám s děckama ve škole do řeči, slyším jen samé řeči o kalbách, fotbalu (nic proti) :D, a všichni řeší takové… bezvýznamné věci typu: „No, včera jsem vařila to a to a můj kluk byl se mnou nakupovat a včera na Nově dávali + pomluvy a subjektivní názory na lidi a řešení věcí, které za a) nevyřeší a za b) nic jim do nich není. Občas lituju že jsem nešla na gympl… Chodím na obchodku a tady jsou děcka takové… líné. Všichni si stěžujou a když je problém, všichni umí tak akorát nadávat jak jsou všichni blbci a když řeknu: "Sakra tak si tu nestěžujte mezi sebou a pojďte za tou osobou a řekněme co nám vadí!!“ → No one cares.

Cítím se trochu jak ten Mimoň. Chci se na něčem podílet, něco vymýšlet (nějaký projekt, produkt, akci, soutěž) cokoliv. Ráda zkouším nové věci, riskuju a nebojím se opouštět zónu pohodlí, učím se ráda novým věcem a ráda dělám věci (které mě baví – účetnictví) nad rámec výuky, chodím do fitka (žádné rotopedy, pěkně dřepíky, mrtvé tahy atd.. :D), pomáhám našim se stavbou baráku.

Mrzí mě, že nikdo není nadchnutý pro věc. Všichni si nechají všechno líbit, 100% pasivní přístup, žití ze dne na den, lidi nedomýšlejí věci do konce, když se vyučuje nějaká látka a je nějakým způsobem zadán příklad, všichni se jej tak naučí a pak…když je zadán jinak… VELKÝ PROBLÉM!!! Štve mě, že nikdo nechce přemýšlet (selský rozum)

Děkuju že jste si přečetli moji rozsáhlou esej života :D a prosím o radu… a) byl/jste někdo ve stejné situaci?
b) znáte nějaké stránky kde jsou vypsané nějaké projekty, kterých se dá zúčastnit? (Kromě dobrovolnictví, to už dělám) :)

přeji hezký večer a děkuji, hodně jste pomohli zoufalému maturantovi :D

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? ReHu, fcoop, bolak, anonym před 3278 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ReHu

Máš aspoň představu, čeho by se to něco mělo týkat?
Doplňuji:
A ve kterém městě bys mohla fungovat?

Upravil/a: ReHu

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
postcd

zkus pohledat na netu jaké jsou různé kroužky a spolky, kluby ve Tvém městě
např. na google.cz: Olomouc kroužky

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Děda Louda

Třeba v práci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Napiš odkud jsi,pokud máš zájem o kousek historie,napiš mi,čao

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Luxx

pokud ti něco říká ekologie apod. tak zkus toto: http://www.uklid­mecesko.cz/

hledají se jak organizátoři, tak dobrovolníci pro úklid ;)
Doplňuji:
tenhle projet je o mapování černých skládek a o jejich nahlašování, dále se jednou za rok koná velká akce Ukliďmě Česko, kdy se černé skládky likvidují atd.
vše je popsané na stránkách

Upravil/a: Luxx

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Malineli

ReHu: Bydlím v Břeclavi a tady chcíp pes. Jediná taková „schovka“ jsou maximálně přednášky v knihovně kde člověk narazí sem tam na partičku rozumných lidí kteří ho můžou nějak popošoupnout, obohatit.

Děda Louda: Naši mě ženou na výšku a osobně tam i chci, mám to namířené na VŠE v Praze kde se modlím že už bude nějaká ta výzva. ;) Ale jo, máš vlastně pravdu.

Postcd: V Břeclavi je kroužků hodně ale jsou limitované věkem. Jsem už moc stará. :D

před 3277 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek