Avatar uživatele
Malineli

Jak a kde se mohu něčeho účastnit, něco dělat, vytvářet?

Dobrý den,

chtěla bych se Vás zeptat jestli neznáte nějaké stránky kde je seznam nějakých projektů kterých se může kdokoliv účastnit. Hledala jsem už něco přes internet ale zatím jsem nic nenašla.

Pro přiblížení tohoto problému bych Vám ráda přiblížila svou osobnost…

Jsem osmnáctiletá studentka – maturantka a jsem takový malý „šprt“ nebo spíš… dobře se učím protože nejsem debil a mám suprové rodiče, kteří mě hodně podporují, cepujou a morálně vedou.
Jenže v okolí nemůžu najít nikoho kdo by měl stejné zájmy jako já. Když se dám s děckama ve škole do řeči, slyším jen samé řeči o kalbách, fotbalu (nic proti) :D, a všichni řeší takové… bezvýznamné věci typu: „No, včera jsem vařila to a to a můj kluk byl se mnou nakupovat a včera na Nově dávali + pomluvy a subjektivní názory na lidi a řešení věcí, které za a) nevyřeší a za b) nic jim do nich není. Občas lituju že jsem nešla na gympl… Chodím na obchodku a tady jsou děcka takové… líné. Všichni si stěžujou a když je problém, všichni umí tak akorát nadávat jak jsou všichni blbci a když řeknu: "Sakra tak si tu nestěžujte mezi sebou a pojďte za tou osobou a řekněme co nám vadí!!“ → No one cares.

Cítím se trochu jak ten Mimoň. Chci se na něčem podílet, něco vymýšlet (nějaký projekt, produkt, akci, soutěž) cokoliv. Ráda zkouším nové věci, riskuju a nebojím se opouštět zónu pohodlí, učím se ráda novým věcem a ráda dělám věci (které mě baví – účetnictví) nad rámec výuky, chodím do fitka (žádné rotopedy, pěkně dřepíky, mrtvé tahy atd.. :D), pomáhám našim se stavbou baráku.

Mrzí mě, že nikdo není nadchnutý pro věc. Všichni si nechají všechno líbit, 100% pasivní přístup, žití ze dne na den, lidi nedomýšlejí věci do konce, když se vyučuje nějaká látka a je nějakým způsobem zadán příklad, všichni se jej tak naučí a pak…když je zadán jinak… VELKÝ PROBLÉM!!! Štve mě, že nikdo nechce přemýšlet (selský rozum)