Avatar uživatele
22aa

Půjde na sony ericssonu j220i z roku 2005 i klikání na internetové odkazy, nebo jenom vyhledávání?

Dobrý den.
Dostal jsem od paní učitelky mobily, a to 3 SE J220I Nokia C3 a Nokia 6234, ale ted se budu věnovat tomu sony ericssonu j220i. Půjde mi klikání na odkazy, nebo jen pouhé vyhledávání?
Prosím budu dobíjet 2 stovky a potřebuju vědět, jestli mi to půjde i v roce 2019.
Viděl sem video, že to šlo i v roce 2018, ale nevím, uvidíme.
Děkuji. 22aa.

Zajímavá 0 před 1653 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Jdi už do háje se starejma krumpáčema… Na netu se vcelku nic zásadního nemění.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Tyhle „staré krumpáče“, jak to příhodně označil náš magnát stejnosměrných proudů, jsou ještě optimalizovaný pro starou technologii WAP a asi nemusím zdůrazňovat, že tu už dávno zavál čas prachem a nánosy písku … we WAPu už se žádné stránky nedělají a o dnešním webu, který staví primárně na Javascriptu, si může nechat tento střep jen zdát. Takže ano, pár webů ti na tom jistě půjde, ale obrovské množství už ne. Protože věř tomu nebo ne, ale weboví vývojáři prostě neoptimalizují pro prohlížeče, které používá méně než 1% uživatelů, a do této skupiny určite spadá i prohlížeč tohoto telefonu.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Na mobilu Sony Ericsson j220i se do internetu nedostaneš,
jen na WAP, který už nikdo neudržuje, protože o něj není zájem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
22aa

Bylo tam na videu jak prohlíží net na tom mobilu a že tam bylo invalid adress nebo co?

před 1653 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym