Avatar uživatele
22aa

Půjde na sony ericssonu j220i z roku 2005 i klikání na internetové odkazy, nebo jenom vyhledávání?

Dobrý den.
Dostal jsem od paní učitelky mobily, a to 3 SE J220I Nokia C3 a Nokia 6234, ale ted se budu věnovat tomu sony ericssonu j220i. Půjde mi klikání na odkazy, nebo jen pouhé vyhledávání?
Prosím budu dobíjet 2 stovky a potřebuju vědět, jestli mi to půjde i v roce 2019.
Viděl sem video, že to šlo i v roce 2018, ale nevím, uvidíme.
Děkuji. 22aa.

Zajímavá 0 před 1653 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Jdi už do háje se starejma krumpáčema… Na netu se vcelku nic zásadního nemění.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Tyhle „staré krumpáče“, jak to příhodně označil náš magnát stejnosměrných proudů, jsou ještě optimalizovaný pro starou technologii WAP a asi nemusím zdůrazňovat, že tu už dávno zavál čas prachem a nánosy písku … we WAPu už se žádné stránky nedělají a o dnešním webu, který staví primárně na Javascriptu, si může nechat tento střep jen zdát. Takže ano, pár webů ti na tom jistě půjde, ale obrovské množství už ne. Protože věř tomu nebo ne, ale weboví vývojáři prostě neoptimalizují pro prohlížeče, které používá méně než 1% uživatelů, a do této skupiny určite spadá i prohlížeč tohoto telefonu.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Na mobilu Sony Ericsson j220i se do internetu nedostaneš,
jen na WAP, který už nikdo neudržuje, protože o něj není zájem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
22aa

Bylo tam na videu jak prohlíží net na tom mobilu a že tam bylo invalid adress nebo co?

před 1653 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

podívej jestli tak strašně válčíš s cenou, tak prostě kup nějaký super levný čínský telefon, který sice bude nevýkonný a bude mít málo RAM, zato ale bude z dnešního pohledu přeci jen trochu použitelný což se o výše uvedeném rozhodně říct nedá. Mrkni co se dá koupit třeba pod 1500 korun : v datartu je teď za tu cenu iGET Blackview GA30, není to kdoví co ale pořád je to nesrovnatelně lepší než s čím se tady pořád trápíš, navíc ti to nahradí i tu mp3jku kterou řešíš neméně často … nevím jestli ti připadá 1500 za nový smartphone moc tak ti asi není pomoci, ale ty vergly které tu přetřásáš jsou opravdu už hodně za zenitem.

před 1653 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

link ->> https://www.da­tart.cz/mobil­ni-telefon-iget-blackview-ga30-cerny-84000443.html

před 1653 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

jistě, pochop ty staré telefony se pořádně nevyrovnají ani s šifrovaným protokolem HTTPS protože dnešní šifrovací metody které se v rámci protokolu používají tehdy ani neznali. Neznali AJAX, neznali html5, tyhle prohlížeče budou naprosto k ničemu i pokud přijde na multimedia a zvláště pak video, protože neumí dnešní kodeky … tohle … prostě hoď do smetí.

před 1653 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
22aa

A nevíte jakou pohádku v hd na google play. Android je za 1 den rozbitej. A to co mi nabízíte není značkovej.

před 1612 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Edison

Přesně tak, hodit do elektroodpadu. Jinak tím, že „se nic nemění“ jsem měl na mysli to, že co šlo loni půjde i dnes. O době před králem Klackem ani neuvažuji.

před 1653 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
22aa

No že tam bylo ne video v tom telefonu napsáno invalid adress nebo tak něco a jak to pořádně nastavit než koupit nějakej šmejd od paní asistentky. Učitelka měla lepší. A s novou bateríí.

před 1653 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek