Avatar uživatele
Kosiska120

Mám 2 brigády. Co myslíte, je lepší podepsat daňové prohlášení u zaměstnavatele 2. brigády, na níž víc vydělám?

Zdravím, jsem student a mam dve brigady. V jedne budu prestupovat z DPP na DPČ, z duvodu vycerpani 300 hod. Druhou mam ted cerstve na DPP. U te druhe brigady vsak pocitam s daleko vyssim vydelkem nez u te prvni. U prvni jsem podepsala prohlaseni k dani, premyslim vsak, zda neni lepsi jej podepsat u druhe brigady, kde bude vyssi vydelek, co myslite?
--

Dvě brigády, student a daně

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1368 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Hlada

Na to nelze jednoznačně odpovědět, protože kromě druhu dohody také záleží na výši odměny. Jestli si nevyděláš celkem víc, než nějakých 165 tis., neboli do výše slevy na poplatníka, je potřeba, pokud možno, se vyhnout srážkové dani. Když máš víc příjmů, je lepší, když si budeš dělat přiznání sama.

Zdroj: https://www.jak­podnikat.cz/da­ne-pojisteni-dohody.php

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Podle mých zkušeností je naopak lepší Prohlášení k dani z příjmu podepsat u zaměstnavatele s nižším výdělkem, protože pak i ten bude muset být zdaněn zálohovou daní, kterou lze po skončení kalendářního roku vrátit.

Přesáhne-li výdělek z druhé DPP 10.001 Kč měsíčně, bude zdaněn zálohově.

Po skončení roku budete muset podat daňové přiznání, v jehož rámci požádáte o vrácení přeplatku daně z příjmu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek