Avatar uživatele
anonym

Dos pívání

Dobrý den.Je mi 19 let ale zatím se u mě neprojevil třeba růst vousů.I když ochlupení v podbřišku již ano a také trochu v podpaží.Chci se zeptat na nějaké umělé látky které podpoří růst vousu a celkové vzhledové ostárnutí.Prosí nechci zde odpovědi typu že je to u každého jinak.TO VIM.Ale chci se zeptat zda takové látky existují ,jak se jmenujía hlavně možné nasledky používání těchto látek.Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? PostApMan před 4200 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
PostApMan

Dobře dobře, ušetřím si ty řeči , proč proboha chcete aby Vám rostly vousy (co já bych dal za to aby nerostly).

Pro rychlejší růst vousů se začal používat "Neocapil", a nebo někteří experimentují s přípravky na růst vlasů.

Více se dozvíte pravděpodobně zde :
http://www.ordinace.cz/…

Zdroj: http://www.ordinace.cz/diskuse /3047/

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
roxy52

Následky těchto preparátů budou takový,že si budeš vyčítat,že jsi zbytečně brzo zestárnul.Vousů si ještě užiješ ,že na ně budeš nadávat .

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Miroslavst

Jak odpověděl podaspman, ale rozmysli si, abys tu za nějakou dobu nepokládal otázku: Jak se prosím zbavit vousů, aby tolik nerostly.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
vecernice

Co já bych za to dala,kdyby mi nic nerostlo.Mám kamaráda,kterej měl už ve třinácti chlupatý i záda.Je mu kolem čyřiceti a vypadá na padesát.To bys opravdu chtěl?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Michal

Jsou takové preparáty.Ale nech působit přírodu.A holení ti jednou poleze na nervy,uvidíš.A chemie škodí přirozenému vývoji.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pekynka

Odpověď přímo na otázku, Testosteron - mužský hormon, pouze na předpis. Syntetický je ve formě tablet a injekcí, je to anabolický steroid po kterém roste svalová hmota a ochlupení.Nech si vyšetřit u lékaře z krve kolik hormonů zrovna tvá varlata produkují, protože právě tam se testosteron vytváří a pak uvidíš.Rizika - hlavně infarkt srdečního svalu.

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek