Avatar uživatele
preca

Jak mám postupovat při problému s vrácením zboží koupeném přes internet?

Dobrý den mám dotaz.Koupil jsem kuchyňskou linku od firmy Helcel a ještě před objednáním jsem se dotazoval na přikoupení příslušenství ke kuchyni od firmy blum.Odpověď byla, že je možnost příslušenství přikoupit za cenu 200kč ke skříňce.Když příslušenství přišlo zjistil jsem že je od úplně jiné firmy a proto jsem jim napsal že příslušenství zasílám nerozbalené a nepoužité zpět a žádám vracení peněz..Odpověď přišla v tomto znění:Dobrý den, již minule jsme vám psala, že tlumiče nelze vrátit jelikož z účetního hlediska nelze odečíst část ceny za které jste je koupil..Jak mám postupovat ?Děkuji za odpověď

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 3038 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Odpověz jim, že tě jejich problémy s účetnictvím vůbec nezajímají, že chceš to, co bylo dohodnuto v kupní smlouvě. Jestli s tím mají problém, tak že to předáš právnímu zástupci a pošleš podnět k ČOI, ŽÚ a FÚ.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek