Avatar uživatele
Luccy23

Jaký trest hrozí v níže uvedeném případě?

Dobrý den, já s přítelem jsme jeli do Německa,2 známí tam chtěli odvézt. Když jsme byli v obchodě, 1 tam kradl,chytli ho a sebrali nás všechny. Ti dva a můj přítel jsou na vazbě. Mě pustili abych se starala o děti,přítel byl v čr 3× trestaný a má tady v ČR ještě 2 roky podmínku, to vše za to, že porušil zákaz řízení a jednou se porval. Je v Německu ve vazbě. Chci se zeptat, jestli někdo neví, co mu za to hrozí i přesto, že nic neudělal, nás všechny 4 berou jako organizovanou loupež, je nějaká šance, že přítele pustí na podmínku? Má v péči soudně 3letou dceru, kterou má s bývalou přítelkyní, momentálně se o ní starám já. Doufám, že to dobře dopadne a moc prosím jestli někdo se s tim někdy setkal, aby mi odpověděl, dekuji. (Zaplatila jsem přítelovi právníka)

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ivzez před 1899 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ten který je

Doufám, že si ti kriminálníci vězení odsedí v Německu a ne tady. Zde jsou potřeba finance pro seniory, kteří celý život pracovali, a pro nemocné děti.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
klumprt

Přijde na to, jestli se to bere jako obyčejná krádež § 242 nebo krádež v bandě § 244.
To by bylo buď do pěti nebo do deseti let.

A zdá se mi, že tu historku trochu lakujete narůžovo.

Odkaz na německý trestní zákoník zde: https://www.beck-online.cz/bo/do­cument-view.seam?docu­mentId=nnptem­brgrpxe4by&to­cid=nnptembrgrpxe4by

(opravil jsem dodatečně pojem loupež na krádež, je to rozdíl tady i tam)

Upravil/a: klumprt

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Souhlasím s Edisonem: Dokud není jasné, co mu
policie prokáže, nedá se říct, co přesně mu hrozí.

Ale tipuji, že už „podmínku úspěšně proměnil“
(že z toto s další podmínkou nevyvázne).

Chcete-li, aby to dobře dopadlo, zamyslete se nad tím, koho