Avatar uživatele
mosoj

Dobře napsané !

http://www.ulo­zisko.sk/obraz­ky/508459/582573_2958402­203958_1378614893_508247­73_565896338_n_1_­.jpg

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? kapka, johana 56, Alesh, Makina před 4365 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Makina

Jsem učitelka na střední škole, takže se k tomu dovolím vyjádřit. Na profesi učitele jsou dost rozdílné názory. Je mi jasné, že kantoři budou většinou souhlasit s dopisem, který jste uvedl výše…ALE…na druhou stranu, pokud bych měla srovnat svoje zaměstnání například se zaměstnáním dělníka v továrně nebo švadleny, která se 12 hodin denně 7 dní v týdnu hrbí za strojem a má minimální mzdu, musím dát tak trošku za pravdu panu Kalouskovi. Učitelé se opravdu nemají vůbec špatně, a to i přes ty všechny „aktivity“, které jsou vypsány v dopise. Kdo si může říct, že za týden pracuje kolem 25 hodin, má úplně volné bezstarostné víkendy, minimálně jednou za každý měsíc nějaké prázdniny a o červenci a srpnu ani nemluvím!! Myslím, že vůbec nikdo!! Samozřejmě každé profese má svoje klady a zápory i učitel má určitě starosti a zodpovědnost za děti..Sice si myslím, že p. Kalousek měl použít jiné slovo než LÍNÍ…ale pokud učitelské povolání srovnával s nějakým jiným, musím mu dát za pravdu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

malotřídkách je práce náročná, protože je nutné zaměstnat jednotlivá oddělení, udržet zájem žáků, pozornost. . Jde zpravidla i o menší obec,