Avatar uživatele
Marty22

Co způsobuje tuto konzistenci?

Na víčku dolévání oleje v autě jsem našel tuto konzistenci viz. příloha, poradíte mi co by to mohlo způsobovat?

Zajímavá 0 před 1201 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
elkon

Dostává se voda do oleje.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
jáára

No, emulze.¨
Při nejlepším těsnění pod hlavou. Nebo horší, je prasklá hlava nebo blok.
_
Máš radost?

Upravil/a: jáára

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zjentek

https://www.go­ogle.com/sear­ch?q=b%C3%ADl%C3%A1+e­mulze+na+v%C3%A­D%C4%8Dku+od+o­leje&oq=b%C3%A­Dl%C3%A1+emul­ze+na+v%C3%AD%C4%8Dku+od­+oleje&aqs=chro­me..69i57j0i22i­30.12439j0j7&s­ourceid=chrome&i­e=UTF-8

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Jestli je to jen na víčku, nemusíš se hned děsit (zvláště pokud auto „něco pamatuje“). Pokud totéž není na měrce, tak to zpravidla bývá netěsnící víčko (vysráží se na něm voda a smíchá s olejem). Pokud to je i na olejové měrce, je to průser, motor odstavit, vyhledat a opravit příčinu průniku chladící kapaliny do mazací soustavy – viz jááára. :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dubraro

Pamatuji na jednu kuriózní příčinu vzniku takovéto hmoty. Řidička dolila kapalinu do ostřikovače jaksi do jiného otvoru, než měla…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Jde o příměs vody v oleji. Pokud ji setřeš a po delší jízdě se už neobjeví, mohlo být způsobeno pouze zkondenzováním vody vniklé absorbcí v případě delší odstávky vozidla. Pokud by se opakovalo, tak zkontrolovat úbytek vody v chladícím okruhu a pokud ba „voda“, tedy chladící náplň, více ubývala, tak jde většinou o poškozené těsnění pod hlavou. Nouzově se s tím jezdit (dojet) dá, ovšem včasná oprava je nezbytná. Je ohroženo mazání důležitých částí agregátu, zejména ložisek ojnic a kliky.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

Nový příspěvek