Avatar uživatele
relux

Co mám dělat, když mám podezření, že profesor bere drogy?

Studuji na nejmenované vysoké škole. Mám podezření, že přednášející na předmět, který souvisí s ekonomikou bere nějaké drogy. Podezření spočívá v tom, že jakmile za ním přijdou studenti v rámci konzultačních hodin (i mimo, protože sdělil, že nevadí, pokud za ním studenti chodí i mimo konzultačky) má ve tváři nepřítomný výraz a reaguje dost ostře. Je odměřený, má tendenci studenty kompromitovat. Zorničku má nataženou skoro přes celou duhovku, ale v rámci přednášek je v pohodě. Nejeví žádné známky užívání drog (okud nějaké užívá), pokud tedy pominu fakt že mluví o nějaké látce a dost často se opravuje (je roztěkaný). Co mám dělat? Mám to řešit rovnou skrz Policii anebo přes školu? Děkuji

Zajímavá 0 před 1598 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Pokud nemáš důkaz, tak na policii ani na vedení školy nechoď. Ještě bys mohl schytat trest za křivé obvinění. Můžeš anonymně sdělit podezření vedení školy, ale to se mi nezdá košer. Co ty víš, třeba má ty rozšířené zorničky z jiného důvodu, třeba braním léků.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kelt

A co když má tento stav z toho, jaké má studenty. Možná si bere něco aby nemusel skočit pod vlak. Co víš o jeho soukromí, rodině, možná dělá nějakou práci a přitom učí a věnuje se vám, ale kdoví, kolik má projektů. Když si toho nevšímají jiní učitelé, tak to nechej být. A to, že je odměřený a má tendenci studenty kompromitovat může v jeho řeči znamenat – Pane Bože, proč jsi mi poslal takové debily, kteří neznají ani základy.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Alesh

tvl, co seš to za vysokoškoláka? Každej buďto hulí nebo je tolerantní, tak si vyber.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

Kepler „Pokud nemáš důkaz, tak na policii ani na vedení školy nechoď. Ještě bys mohl schytat trest za křivé obvinění.“