Avatar uživatele
Blecha

Co jste za povolání ?

Co jste za povolání a co by jste chtěli být ? Já jsem student :D A chtěl bych být … milionářem :D

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Jahoda před 5120 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

učitel v jazykovce, překladatel. Chtěl jsem být spisovatelem, to si plním ve volných chvílích, tož doufám, že mi ta bezmála třísetstránková kniha i jednou vyjde ;{)=

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
BEAES

Já chtěla být učitelka, nyní jsem obchodnice a věčná studentka. Uvidíme co bude dále.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
panenka

Už jsem to zde jednou psala jsem ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE ted momentálně na mateřské a dělám mému manželovi daně vypisuji mu smlouvy, faktůry,papírování, a vše kolem jeho podnikání.
Když jsem byla malá chtěla jsem být zdravotní sestra protože ráda pomáhám druhým lidem.Doma mě mé sestry říkali ctihodná sestro.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
oskar

V dnešni době milion nic moc.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
SinceX

noo, já jsem zatím „pilný“ student, ale nejspíš ze mě bude programátor, takže až uslyšíte o mém „OS Spice“ tak je to můj operační systém. No ale chci být lepší než ty, chci být multimiliardá­řem..:)))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
vecernice

Jako děcko jsem chtěla být zedníkem a taky ještě pracovat v obchodě.Aniž bych to plánovala-ve všech oblastech se dnes pohybuju.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lucimia

Já jsem zatím zdravotní asistent a dál se specializuju na obor, který mě velmi zajímá – porodní asistentku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jahoda