Avatar uživatele
beer

Co je umění? Tím nemyslím zručnost..

Jak se např. pozná čmáranice od uměleckého obrazu, hudební skladba musí být jaká aby to bylo um.dílo atd.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? anonym, barnajka, dědapetr, anonym, www, anonym, anonym, skrz, pizIicka před 4694 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Když sleduji různé umělecké výtvory,za co byly vydraženy,tak jen zírám.Asi nejsem sama,kdo si při pohledu na tato díla říká,to bych dokázala namalovat taky.Ovšem nejsem odborník,abych to mohla posuzovat.Jeden citát,který vystihuje můj názor-Jsou židle, které jsou uměleckými díly. Mně jsou milejší ty pohodlné.

Gabriel Laub |

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
MilenaS

Náš učitel dějin umění nepřipouštěl odpověď na dotaz jestli bych si obraz pověsila v pokoji „ne, mě se to nelíbí“. Musela jsem líčit proč se mi nelíbí, barevně neladí, nevystihuje mojí náladu ap.
Označení „umělecké“ je podle mě dost individuální a záleží na tom či onom člověku. Viz. naše české oceněné filmy posledních let, získávájí lvy a podobně, ale já, laik, nic zvláštního na nich nevidím. Naopak se mi líbí filmy, které třeba neměly ani nominaci natož ocenění.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
barnajka

Tahle otázka mě hodně zaujala, tak se omlouvám, že se v odpovědi asi trochu víc rozkecám :)

Co je umění?! Umění je každý výplod lidské činnosti, stvořený s jedním jediným posláním: vyvolat emoce, působit na lidi, potěšit. Umění je všechno to, co je „naprosto k ničemu“ – přesto bez toho lidi nemůžou žít.