Avatar uživatele
Kelt

Co dělat, když jsem zaplatil za něco, co není?

Tak jsem včera koupil dvě místenky do Prahy. Na sobotu, jedeme tam a zpátky a včera jsem kupoval ty místenky. Na konkrétní datum a konkrétní vlak. Dnes jsem hledal, kde budeme sedět a zjistil jsem, že ve zpátečním vlaku není vagon s číslem, na který jsem koupil místenku. Hledal jsem to ve vyhledávači pro řazení vlaku a to by mělo být aktuální. Je možné, že mi to našlo dnešní vlak, který ten vagon opravdu nemá, ale na nádraží jsem se díval na řazení a tam to je.
Nechci stát 4 hodiny ve vlaku, do kterého jsem si koupil místenku a přitom ten vagon nebude součástí vlaku. Před 30 lety jsem se setkal s tím, že se prodaly 2 místenky na jedno místo, ale dnes v době počítačů je to divné. Co myslíte? Děkuji.

Opravuji, měním Odvolávám , co jsem odvolal.
Podíval jsem se na řazení na stránce Idos a tam ten vagon je. Ale na jiné stránce není.

Zajímavá 0 před 1787 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
elkon

Reklamovat u prodejce. To snad je jasné.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Cestování