Avatar uživatele
Stříbrný

Co dělat, když jsem zaplatil za něco, co není?

Tak jsem včera koupil dvě místenky do Prahy. Na sobotu, jedeme tam a zpátky a včera jsem kupoval ty místenky. Na konkrétní datum a konkrétní vlak. Dnes jsem hledal, kde budeme sedět a zjistil jsem, že ve zpátečním vlaku není vagon s číslem, na který jsem koupil místenku. Hledal jsem to ve vyhledávači pro řazení vlaku a to by mělo být aktuální. Je možné, že mi to našlo dnešní vlak, který ten vagon opravdu nemá, ale na nádraží jsem se díval na řazení a tam to je.
Nechci stát 4 hodiny ve vlaku, do kterého jsem si koupil místenku a přitom ten vagon nebude součástí vlaku. Před 30 lety jsem se setkal s tím, že se prodaly 2 místenky na jedno místo, ale dnes v době počítačů je to divné. Co myslíte? Děkuji.

Opravuji, měním Odvolávám , co jsem odvolal.
Podíval jsem se na řazení na stránce Idos a tam ten vagon je. Ale na jiné stránce není.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Reklamovat u prodejce. To snad je jasné.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Cestování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Cestování

Zlatý Drap 514
Zlatý annas 449
Zlatý led 276
Zlatý Kepler 237
Zlatý hanulka11 223
Zlatý marci1 200
Zlatý gecco 182
Zlatý quentos 181
Zlatý Lamalam 170
Zlatý mosoj 143

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.