Avatar uživatele
iceT

Co by to mohlo být?

V oblasti krku mi vyrašila nějaká vyrážka,vypadá jako požahání od kopřivy,je to v pásu od ucha k uchu.Nejedla jsem ani nepila nic neobvyklého.Vím,že alergii na cokoliv lze kdykoliv získat,doposud nevím o žádné.
Prozatím hledám jen „babskou“ radu co s tím-pokud by se to rozlezlo,tak stejně půjdu k doktorce,ale nejsem zvyklá obíhat lékaře kvůli banalitám.
Děkuji.
Doplňuji:
Včera jsem byla na Majáles,bylo hezky a sluníčka dost,ale byla jsem spíš ve stínu.Protože Majáles jelo už od pátku od večera,tak jsem tam byla taky,a to bylo dost chladno a po příchodu domů jsem se nemohla dost dlouho zahřát.Až mě cvakaly zuby.Ta vyrážka se vlastně ukázala už v sobotu,ale nebyla nijak znát,až dnes to začalo trošku svědit.Snažím se na to nešahat a k doktorce teda půjdu,jen pro sichr.Díky za odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: iceT

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? aramah, hanulka11, hanny 2, Jikra, Drap, Damiana před 4329 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

nechci tě strašit -taky by to mohl být pásový opar
Doplňuji:
nevím zda tě místo svědí či pálí …podívej se zde
http://nemoci­.vitalion.cz/pa­sovy-opar/

Upravil/a: hanulka11

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
arygnoc

ako prvé ma napadlo opar (ako napísala hanulka).
nenechať sa učičíkať, keď to zmizne, treba ísť k lekárovi.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Damiana

Může to být klidně sluneční alergie, ta je v tomto počasí docela běžná. Anebo alergie na nějakou nezvyklou nebo nedostatečně tepelně upravenou potravinu, složku v ní apod. Také alergie na nějaký kosmetický přípravek,…
Může to být i ze stresu – kůže reaguje opravdu nejrychleji na jakýkoli podnět.
Pásový opar by to mohl být jistě také, ale to bys měla nejspíš příznaky chřipky, velké bolesti a horečku a puchýřky by byly vodnaté.
Zde více.
http://pasovy-opar.cz/