Avatar uživatele
HokTar

běh na 1500 m

Zdravim, potřeboval bych poradit. Zhruba za 2 měsíce delam přijímačky na VS a je tam běh na 1500 m, je třeba tuto vzdálenost zaběhnout alespon pod 7 minut (nejlépe pod 6 minut). Chci se zeptat, jak se na to má trénovat. Jsem začátečník, nikdy jsem takhle neběhal. Fyzička téměř žádná. Je lepší například ze začátku běhat pomalu a delsi vzdálenosti a postupně zkracovat vzdálenost a zvyšovat rychlost? Dekuju moc za odpovědi..

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? marci1, Tizh19 před 3684 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

1500 m za 7 minut zaběhne ´každý´ – vycházím ze svých výsledků, nikdy jsem nebyl ´běžec!´…
Nestresuj se…
Ale pokud chceš trénovat, zjisti si svou schopnost vytrvalosti, míle je vytrvalost,ne sprint… A pomalu zrychluj – tak, abys ´stačil´ s dechem…
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
bolak

https://www.y­outube.com/wat­ch?v=ioNctElza­as

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Samozřejmě nejlépe začít běhat pomalu, střídat to s „indiánským během“. Běhej na měkkém povrchu, ne na betoně a ve vhodných botách.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lamalam

Navštiv nějaký atletický oddíl, určitě rádi poradí. Ale za 7 min bych to uběhla i já.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt