Avatar uživatele
anonym

Až mi bude 18 let, můžu odejít z domu ikdyž stále studuji? Maturitu mám až v 19letech. Povolí mně to sociálka, stát?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 4613 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Berušinka

V 18 si můžeš jít kam chceš. Ale otázka je, jestli „nepadneš na hubu“.
Doplňuji:
modriblesk: Na koho tady „řveš“?! Si tu nový, tak se podle toho chovej. Jestli si nepochopil můj příspěvek, tak to je tvoje chyba, ne moje.

Upravil/a: Berušinka

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Berušinka to napsala výstižně a to včetně toho napomenutí pro přidrzlé nováčky.
Ad Michal Kole, míváš rozumné příspěvky, leč tentokráte ses sekl.
Rodiče platí výživné, ale ne byt, pokud může bydlet doma. Pouze náklady související se studiem, pokud by studoval mimo a to jen účelně vynaložené, třeba levnější vícelůžková kolej.
P.S. Opět je především na místě otázka, co tě k tomu vede? Máš doma problémy, nebo bys rád bydlel s přítelkyní?
V 18 jsi zletilý, tudíž zcela zodpovědný sám za sebe, ještě tak umět to unést, že?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cukrar

Pokud to máte vše vymyšlené, klidně můžete jít. Většinou rodiče přivítají vždy své dítě zpět…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Michal Kole

Odejít můžeš a rodiče, ti budou dokonce muset platit nájem v pronajatém, bytě, protože jsou povini tě živit dokud se připravuješ na povolání.

Zkušenější ti to upřesní. Já to napsal zjednodušeně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
eLx

V 18ti tohle na státu/sociálce nezáleží. :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Socialka , ani stat … ty do toho mluvit nebudou do te doby , nez po nich budete chtit ruzne prispevky. 🙂
Je na domluve s rodici , aby prispivali na studium a pak na vas , zda si budete pri studiich vydelavat na to ostatni. -iv-

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
modriblesk