Avatar uživatele
meghy

2 VŠ x 2 obory x Přestup x Zápisné x Dálkové studium x Práce

Chtela bych se zeptat,jak byste resili situaci: Jsem v 1.rocniku na denním studiu na jedne VŠ a zaroven mam dalkove studium na druhé VŠ. Tim,ze se ma zavest zapisne a poplatky pro ty, kteří studuji vice VŠ, budu nucena ukoncit denní studium na jedne VŠ ukončit. Nemam sanci zaplatit ty desetitice, které budou muset platit ti, kteří studuji vice VŠ. Musim ukoncit denní studium, jelikož dalkove me stoji méně penez nez to denni a při nutnosti platit zapisne musim snizit vydaje na co nejmenší castky (dalkove mam jednou za tyden,a škola je blize,tim padem usetrim na výdajích spojenych s ubytovanim,jíz­dným..). Když budu tedy studovat pouze dalkove,je problem v tom,ze mam pouze maturitu na gymplu.Nebudu mit uz status studenta při dálkovém studiu a jelikož na skolu chodim jednou za tyden, nevim jak byste to resili. Za 1. me napada hledat praci,udelat si nejake kurzy,zaregistrovat se na Urad prace,ale myslim,ze s gymplem je hodne miziva nadeje najit nejakou lepsi praci při dálkovém studiu :/ Za 2. jsem uvazovala nad tim,když dodělám ted zkousky na dennim studiu v tomto roce,snazila bych se najit na skole kde mam dalkove studium obor co nejvice podobny tomu kde mam nyní denní studium. Tim padem bych mela 2 ruzne obory(dalkove +denní) ale na stejne skole. Ale nevim,zda je mozne prejit do druhaku,protože s jednim neuspesnym studiem(1rok) uz musim dostudovat presne za 3 roky bc. Co se vam zda lepsi – hledat si praci když byste měli stredni skolu bez zamereni nebo zkusit k dálkovému denní studium na stejne vš? Pokud student studuje 2 vš, mají se zavest poplatky ve vysi min. 20 tisíc , ale pokud studuji jednu VŠ a na ni 2 obory,tak zatím není jasno jaky bude ten poplatek. Je mi lito ze jsem rok studovala na dennim narocnem studiu a musim to vzdat,tak bych to chtela aplikovat pripadne do jineho oboru,aby mi to k necemu bylo… ale nevim jaka je sance zrealizovat nejaky plan, když s gymplem je to o h