Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 22.únor 15:56

Může prodejce prodloužit lhůtu na reklamaci na více než 30 dnů?

Právo a zákony – Obchodní právo

Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní – Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než 30 dnů.
Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech právo na vrácení peněz?
Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu podepíši?

Díky

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 22.únor 16:08

Může prodejce prodloužit lhůtu na reklamaci na více než 30 dnů?

Právo a zákony – Obchodní právo

Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní – Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než 30 dnů.
Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech právo na vrácení peněz?
Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu podepíši?

Díky
Doplňuji:
Tak jsem se v jiných zdrojích dozvěděl, že po domluvě se zákazníkem je možné 30denní lhůtu prodloužit, jinak ne.