Zeptal/a se – 22.únor 15:56
Právo a zákony – Obchodní právo
Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní –
Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží
přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to
výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než
30 dnů.
Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech
právo na vrácení peněz?
Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu
podepíši?
Díky
Zeptal/a se – 22.únor 16:08
Právo a zákony – Obchodní právo
Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní –
Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží
přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to
výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než
30 dnů.
Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech
právo na vrácení peněz?
Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu
podepíši?
Díky
Doplňuji:
Tak jsem se v jiných zdrojích dozvěděl, že po domluvě se zákazníkem je
možné 30denní lhůtu prodloužit, jinak ne.