Zeptal/a se – 8.únor 9:33
Aktuality a zábava – Aktuality
Objednáte si zboží přes internet (nelze sehnat v kamenném obchodě). V pořádku vám dojde i s dárkem zdarma, jenže nesouhlasí barva. Po reklamaci vám řeknou, že se omlouvají a že zboží zaslal jejich spřátelený obchod, ať jej tedy pošlete zpět. Zboží máte zaplaceno. Budete riskovat, že vám nepošlou nic nebo si jej raději ponecháte? Co varianta- ať pošlou správné a vy jej obratem vrátíte?
Zeptal/a se – 8.únor 9:52
Aktuality a zábava – Aktuality
Objednáte si zboží přes internet (nelze sehnat v kamenném obchodě).
V pořádku vám dojde i s dárkem zdarma, jenže nesouhlasí barva. Po
reklamaci vám řeknou, že se omlouvají a že zboží zaslal jejich
spřátelený obchod, ať jej tedy pošlete zpět. Zboží máte zaplaceno.
Budete riskovat, že vám nepošlou nic nebo si jej raději ponecháte? Co
varianta- ať pošlou správné a vy jej obratem vrátíte?
Doplňuji:
Ad Aramah: Odstín byl mnou přesně stanoven čislem v objednávce! Došlo
k záměně čísla barvy ze 4 na 6 – z jejich strany.
Teď jsem objevila, že ten jejich „kamarádský“ obchod mnou požadovanou barvu vůbec nenabízí. Co mi tedy chtějí vyměnit? Předpokládám, že když zboží pošlu zpět, neuvidím ani peníze, ani novou zásilku…