Zeptal/a se – 29.červenec 9:29
Právo a zákony – Obchodní právo
Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce 🙂. Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!
Zeptal/a se – 29.červenec 9:43
Právo a zákony – Obchodní právo
Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme
vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily
s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty
samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme
odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich
pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí
schizofrenii se nám také nechce 🙂. Nicméně chceme být korektní.
A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů,
můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne?
Mnohokrát díky!!!
Doplňuji:
Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste „normální“
zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí,
reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří
pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí
soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme
reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?