Zeptal/a se – 31.květen 21:11
Auta a doprava – Opravy a údržba
Při vytočení motoru (klidně na místě bez zařazené rychlosti) nad 2000 otáček a puštění plynu se z motoru ozve divný zakvílení. Stává se to jen při jízdě na 1–3. Pokud otáčky držím dýl nad 2000 zakvílení se neozve. Co to může být? Hadice od turba? Motor táhne normálně. Kladka? Ložisko na altiku?? poraďte.
Zeptal/a se – 1.červen 9:14
Auta a doprava – Opravy a údržba
Při vytočení motoru (klidně na místě bez zařazené rychlosti) nad
2000 otáček a puštění plynu se z motoru ozve divný zakvílení. Stává
se to jen při jízdě na 1–3. Pokud otáčky držím dýl nad
2000 zakvílení se neozve. Co to může být? Hadice od turba? Motor táhne
normálně. Kladka? Ložisko na altiku?? poraďte.
Doplňuji:
Pro doplnění – hluk je slyšet na místě, nebo při jízdě na rychlosti
1–3. Možné je, že pži vyšším kvaltu to přehluší motor.
Jinak dneska jsem se stavil v na Auto Jarov. A podle nich je to turbo. Doporučili mi s tím nic teď nahonem nedělat a počkat jestli se to bude zhoršovat. Repase 5 – 15 tis… to je radost. Jako možnou příčinu uvedli buď ložisko, nebo lopatky… co myslíte – mám to teď na pár tisíc pustit z hlavy a čekat?