Zeptal/a se – 19.březen 6:06
Nakupování – Reklamace
Chce po mně 200,–Kč za řetěz a 50,–Kč za jeho výměnu a seřízení. Má právo mne odmítnout vyměnu a opravu řetězu ZDARMA, když je kolo stále ve 2-leté záruce? Kolo jsem kupoval u něj a není to „garážový“ prodejce, ale relativně velká a známá prodejna s velkou tradicí…
Zeptal/a se – 20.březen 19:51
Nakupování – Reklamace
Chce po mně 200,–Kč za řetěz a 50,–Kč za jeho výměnu a
seřízení. Má právo mne odmítnout vyměnu a opravu řetězu ZDARMA, když
je kolo stále ve 2-leté záruce? Kolo jsem kupoval u něj a není to
„garážový“ prodejce, ale relativně velká a známá prodejna s velkou
tradicí…
Doplňuji:
Pro „jmhad“: máš recht, ale když si to teď zpětně uvědomuji, my jsme
žádný záručák tehdy nedostali. Vím, naše chyba, ale já to teď
reklamoval na Paragon a zákonnou 2letou záruku. To mi prodejce vůbec
nezpochybnil a záručák vůbec ani nechtěl.
Fakt je, že když jsem se divil, že to není na záruku, tak mi začal
argumentovat prošoupanými podrážkami na botách – že je taky
nezreklamuji! Blbost! Zreklamuji a s úspěchem se mi to daří. Nechtěl mi
však věřit, a byl neoblomný. Příště už u něho nekoupím ani ventilek.
Otázka, jestli to bude jinde lepší…