Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 6.listopad 10:23

Poradíte mi prosím jak mám postupovat?

Počítače a internet – Ostatní počítače a internet

před 7 měsíci jsem si koupila notebook,po měsíci se začal sekat a nefungoval,dala jsem jej k reklamaci,tu vyřídili do 14-cti dnů,ale stejná závada se stala opět,znova reklamace,opět vrácení,tentokrát je to po čtvrté stejná závada,řekla jsem že ten notebook již nechci at mi vrátí peníze,ale místo toho ho opět vzali do opravy,můžu odmítnout převzetí a trvat na vrácení peněz? z těch 7 měsíců jsem jej používala snad jen 14 dní jinak nefungoval,děkuji za radu

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 6.listopad 10:32

Poradíte mi prosím jak mám postupovat?

Počítače a internet – Ostatní počítače a internet

před 7 měsíci jsem si koupila notebook,po měsíci se začal sekat a nefungoval,dala jsem jej k reklamaci,tu vyřídili do 14-cti dnů,ale stejná závada se stala opět,znova reklamace,opět vrácení,tentokrát je to po čtvrté stejná závada,řekla jsem že ten notebook již nechci at mi vrátí peníze,ale místo toho ho opět vzali do opravy,můžu odmítnout převzetí a trvat na vrácení peněz? z těch 7 měsíců jsem jej používala snad jen 14 dní jinak nefungoval,děkuji za radu
Doplňuji:
v protokolu je napsána pořád stejná závada