Zeptal/a se – 14.květen 17:07
Aktuality a zábava – Aktuality
Oliviero Toscanini: „Reklama je navoněná zdechlina.“
Herbert George Wells: „Reklama je legální lež.“
Poslouchala jsem pořad Černé ovce, v němž se hovořilo, jak jedna cestovní kancelář podvedla své zákazníky, když nabízela ubytování v 4hvězdičkovém hotelu někde v cizině bez ohledu na to, že hotel je již 2 roky v rekonstrukci. Zákazníci si hotel vybrali podle reklamních prospektů.
Když dojeli na místo, bylo jim nabídnuto jiné ubytování, v němž ani jídlo, ani čistota a vybavení nevyhovaly označení čtyř hvězdiček. Samozřejmě si stěžovali u cestovní kanceláře, ale to je jiná kapitola.
Tato událost mě přivedla opět k zamyšlení nad reklamou, jak je snadné jí podlehnout. Není všechno zlato,, co se třpytí.
Některé názory na reklamu.
1. Platí zpravidla, že „reklama nejpohotověji informuje o tom, oč není právě žádoucí zájem?!“ Jarmil Sekera
https://citaty.net/citaty/23084-jarmil-sekera-reklama-nejpohotoveji-informuje-o-tom-oc-neni-pra/
2. Má pravdu Hana Briešťanská?
„Trend doby je hodně vizuální. Mám pocit, že u castingů na reklamy či filmy čím dál více záleží na tom, jak adept vypadá, než na tom, co umí a co bude předvádět?“
https://citaty.net/temata/marketing/
3. „Existuje něco jako reklamokracie?“ uvažuje Karel Vacek
To znamená, že kdo chce být zvolen, musí zaplatit za reklamu. Reklamu zaplatí, když bude mít svého milionáře, který do toho milionu nasype."
https://citaty.net/citaty/267687-karel-vachek-existuje-neco-jako-reklamokracie-to-znamena-ze-k/
Obrázek
https://pixabay.com/vectors/ice-ice-cream-cone-ice-ball-pink-1429596/
Zeptal/a se – 14.květen 17:09
Aktuality a zábava – Aktuality
Oliviero Toscanini: „Reklama je navoněná zdechlina.“
Herbert George Wells: „Reklama je legální lež.“
Poslouchala jsem pořad Černé ovce, v němž se hovořilo, jak jedna cestovní kancelář podvedla své zákazníky, když nabízela ubytování v 4hvězdičkovém hotelu někde v cizině bez ohledu na to, že hotel je již 2 roky v rekonstrukci. Zákazníci si hotel vybrali podle reklamních prospektů.
Když dojeli na místo, bylo jim nabídnuto jiné ubytování, v němž ani jídlo, ani čistota a vybavení nevyhovaly označení čtyř hvězdiček. Samozřejmě si stěžovali u cestovní kanceláře, ale to je jiná kapitola.
Tato událost mě přivedla opět k zamyšlení nad reklamou, jak je snadné jí podlehnout. Není všechno zlato,, co se třpytí.
Některé názory na reklamu.
1. Platí zpravidla, že „reklama nejpohotověji informuje o tom, oč není právě žádoucí zájem?!“ Jarmil Sekera
https://citaty.net/citaty/23084-jarmil-sekera-reklama-nejpohotoveji-informuje-o-tom-oc-neni-pra/
2. Má pravdu Hana Briešťanská?
„Trend doby je hodně vizuální. Mám pocit, že u castingů na reklamy či filmy čím dál více záleží na tom, jak adept vypadá, než na tom, co umí a co bude předvádět?“
https://citaty.net/temata/marketing/
3. „Existuje něco jako reklamokracie?“ uvažuje Karel Vacek
To znamená, že kdo chce být zvolen, musí zaplatit za reklamu. Reklamu zaplatí, když bude mít svého milionáře, který do toho milionu nasype."
https://citaty.net/citaty/267687-karel-vachek-existuje-neco-jako-reklamokracie-to-znamena-ze-k/
Obrázek
https://pixabay.com/vectors/ice-ice-cream-cone-ice-ball-pink-1429596/