Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 13.květen 16:59

Je udán nějaký „standard“, podle kterého se určuje, jestli se jedná o vadu zjevnou, či nikoliv při reklamaci chladničky?

Nakupování – Reklamace

Nebo je posouzení na společnosti (prodejci)?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 13.květen 17:00

Je udán nějaký „standard“, podle kterého se určuje, jestli se jedná o vadu zjevnou, či nikoliv při reklamaci chladničky?

Nakupování – Reklamace

Nebo je posouzení na společnosti (prodejci)?

Dopl.: zjevná vada = je vidět na „první pohled“

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 13.květen 17:04

Je udán nějaký „standard“, podle kterého se určuje při reklamaci chladničky, zda se jedná o vadu zjevnou, či nikoliv?

Nakupování – Reklamace

Nebo je posouzení na společnosti (prodejci)?

Dopl.: zjevná vada = je vidět na „první pohled“