Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.únor 10:14

Jak se pojistit pro případ že by kupující tvrdil, že balík nedostal?

Právo a zákony – Obchodní právo

Například prodám něco na aukro.cz a odešlu to jako balík na poštu nebo doporučený balík, potvrzený podací lístek si chovám ale adresát tvrdí přes aukro, že balík nedostal. Lze zajistit že bude uznáno, že jsem splnil svou povinnost balík odeslat na adresu kupujícího nějak jinak, než že si zaplatím službu Dodejka (písemné potvrzení odesílateli, že adresát zásilku převzal)? Pak je tam i elektronické (mail/SMS) avízo ale to nevím jakou prokazovací hodnotu by mělo.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.únor 10:17

Jak se pojistit pro případ, že by kupující tvrdil, že balík nedostal?

Právo a zákony – Obchodní právo

Například prodám něco na Aukro.cz a odešlu to jako balík na poštu nebo doporučený balík, potvrzený podací lístek si schovám, ale adresát tvrdí přes Aukro, že balík nedostal. Lze zajistit, že bude uznáno, že jsem splnil svou povinnost balík odeslat na adresu kupujícího nějak jinak, než že si zaplatím službu „dodejka“ (písemné potvrzení odesílateli, že adresát zásilku převzal)? Pak je tam i elektronické (mail/SMS) avízo, ale to nevím jakou prokazovací hodnotu by mělo.