Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 9.leden 2:48

Je povinnost přijmout reklamaci zboží, které není vadné, jen nefunguje optimálně?

Nakupování – Reklamace

It´s not bug, it´s feature. Po cizojazyčném úvodu bych to rozvedl. Fotoaparát Nikon L31 je velice citlivý na druh baterie, její vybíjecí křivku a možná i něco dalšího. Díky této citlivosti vyhodí občas hlášku „battery“ exhausted a nefunguje. Po výměně či vyjmutí a vložení baterek možná ano. anebo také ne. A začne fungovat někdy úplně nahodile. Mám povinnost příjmout zboží do reklamace?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 9.leden 3:17

Je povinnost přijmout reklamaci zboží, které není vadné, jen nefunguje optimálně?

Nakupování – Reklamace

It´s not a bug, it´s a feature. Po cizojazyčném úvodu bych to rozvedl. Fotoaparát Nikon L31 je vybaven elektronikou velice citlivou na druh baterie (NiCd, NiMH, Li-Ion, LiPo), vybíjecí křivku atd. Díky této citlivosti vyhodí poměrně často hlášku „battery exhausted“ a nefunguje. Po vyjmutí a vložení stejných baterií, výměně za jiné, či posečkání blíže neurčenou dobu fungovat začne, anebo momentálně nikoliv. Mám povinnost příjmout zboží do reklamace? Když nejde o vadu z důvodu chybného výrobního procesu, ale jako „vadné“ se z hlediska elektroniky jeví baterie, neboť ona elektronika nepřipouští nikterak značnou odchylku od jistých stanovených hodnot? A takto nastavenou elektroniku záměrně osadil do fotoaparátu výrobce a již neřešil, že bude pro uživatele problematické shánění baterií?