Zeptal/a se – 1.říjen 23:19
Finance a podnikání – Podnikání
Zdravím,
chtěl bych začít podnikat ale nevím si rady jak by se později dělaly
daně.
Plán mám takový že bych nakupoval zboží v zahraničí (v číne nebo
mimo EU nejsíš na eBay nebo podobných inzertních servrech) a prodával tady
na ČR. Respektive bych zboží nejprve prodal a pak nechal poslat zákazníkovi
na jeho adresu. Nicméně nevím co všechno je nutno zařídit jestli bych
musel nějak doplácet CLO a DPH nebo je zboží osvobozeno (předem upozorňuji
že by šlo o drobné předměty do hodnoty 22 EUR).
Ale hlavně jaké dokumenty dodat do svého účetnictví když z Číny
většinou žádné faktury neposílají. Jestli stačí třeba výpis z paypal
účtu s infem o platbě + výpis z banky v ČR a třeba povrzovací email
z eBay kde je napsáno za jaké zboží se platilo a jaká byla cena.
Předem děkuji za odpovědi
Zeptal/a se – 1.říjen 23:31
Finance a podnikání – Podnikání
Zdravím,
chtěl bych začít podnikat, ale nevím si rady s tím, jak by se později
dělaly daně.
Plán mám takový, že bych nakupoval zboží v zahraničí (v Číne nebo
mimo EU nejsíš na eBay nebo podobných inzertních servrech) a prodával tady
na ČR. Respektive bych zboží nejprve prodal a pak nechal poslat zákazníkovi
na jeho adresu. Nicméně nevím, co všechno je nutno zařídit, jestli bych
musel nějak doplácet clo a DPH, nebo je zboží osvobozeno (předem
upozorňuji, že by šlo o drobné předměty do hodnoty 22 EUR).
Ale hlavně jaké dokumenty dodat do svého účetnictví, když z Číny
většinou žádné faktury neposílají? Stačí třeba výpis z Paypal účtu
s infem o platbě + výpis z banky v ČR a třeba potvrzovací email
z eBay, kde je napsáno za jaké zboží se platilo a jaká byla cena?
Předem děkuji za odpovědi