Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.září 18:01

nezahřátý Mercedes nestartuje, prosím pomoc

Auta a doprava – Automobily

Zdravím. Máme Mercedes 190 D (2.0) WDB201122 r.v. 86

Pro začátek chci upozornit, že jsem začátečník teprve učící se porozumět vnitřku aut, prosím polopatě.

První problém byla nefungující kontrolka žhavení. Po odzkoušení šlo jen o kontrolku, tzn. žhavit by to mělo. Druhý problém – pod autem se začly objevovat 5–20cm průměr skvrny vykapaný nafty – poškozená palivová trubička kousek před zadním kolem – opraveno (odříznutej děravej kus trubky, napojeno hadičkou, svorky – drží). Nafta už nekape, pod autem sucho.

Hlavní problém – nestartujeme. Po opravě hadičky z které kapala nafta motor hned chytil a bezproblémů odjeto 50km. Druhý den jsem škytal ale nenastartoval. Vyměnili jsme filtry (viz. níže), opět to hned chytlo a bezproblémů. Po asi 8 hodinách chytil, ale až napodruhé. Druhý den v poledne opět bez šance. Jak to chytlo a zahřálo se to, už to chytalo pořád, ale po XX hodinách bez šance… Teď už nenastartuju vůbec. Startování: Po rozsvícení kontrolek a chvilky počkání pro nažhavení po otočení klíčkem motor jen kašle jako by byl bez nafty a nechytne. Doprovázeno nevoňavým bílým kouřem od vejfuku – ne moc.

Odzkoušeno: relé – snad v pořádku, vyměněnej palivovej filtr (i ten malej pod nim), znovunabitá baterie, nafta tam samozřejmě je (± 25 litrů, i jsme při opravě hadičky přečerpávali takže víme)…

Řešení podobných problémů z internetu – voda v rozdělovači, uklepaný drátek mezi váhou vzduchu a řídící jednotkou, špatný kontakty v relé, startér – přerušenej kabel? Co to může být? Něco dalšího? Ještě se chystáme na svíčky…

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.září 18:21

Nezahřátý Mercedes nestartuje – pomůžete prosím?

Auta a doprava – Automobily

Zdravím. Máme Mercedes 190 D (2.0) WDB201122 r.v. 86

Pro začátek chci upozornit, že jsem začátečník teprve učící se porozumět vnitřku aut, prosím polopatě.

První problém byla nefungující kontrolka žhavení. Po odzkoušení šlo jen o kontrolku, tzn. žhavit by to mělo. Druhý problém – pod autem se začly objevovat 5–20cm průměr skvrny vykapaný nafty – poškozená palivová trubička kousek před zadním kolem – opraveno (odříznutej děravej kus trubky, napojeno hadičkou, svorky – drží). Nafta už nekape, pod autem sucho.

Hlavní problém – nestartujeme. Po opravě hadičky z které kapala nafta motor hned chytil a bezproblémů odjeto 50km. Druhý den jsem škytal ale nenastartoval. Vyměnili jsme filtry (viz. níže), opět to hned chytlo a bezproblémů. Po asi 8 hodinách chytil, ale až napodruhé. Druhý den v poledne opět bez šance. Jak to chytlo a zahřálo se to, už to chytalo pořád, ale po XX hodinách bez šance… Teď už nenastartuju vůbec. Startování: Po rozsvícení kontrolek a chvilky počkání pro nažhavení po otočení klíčkem motor jen kašle jako by byl bez nafty a nechytne. Doprovázeno nevoňavým bílým kouřem od vejfuku – ne moc.

Odzkoušeno: relé – snad v pořádku, vyměněnej palivovej filtr (i ten malej pod nim), znovunabitá baterie, nafta tam samozřejmě je (± 25 litrů, i jsme při opravě hadičky přečerpávali takže víme)…

Řešení podobných problémů z internetu – voda v rozdělovači, uklepaný drátek mezi váhou vzduchu a řídící jednotkou, špatný kontakty v relé, startér – přerušenej kabel? Co to může být? Něco dalšího? Ještě se chystáme na svíčky…

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 16.září 14:00

Nezahřátý Mercedes nestartuje – pomůžete prosím?

Auta a doprava – Automobily

Zdravím. Máme Mercedes 190 D (2.0) WDB201122 r.v. 86

Pro začátek chci upozornit, že jsem začátečník teprve učící se porozumět vnitřku aut, prosím polopatě.

První problém byla nefungující kontrolka žhavení. Po odzkoušení šlo jen o kontrolku, tzn. žhavit by to mělo. Druhý problém – pod autem se začly objevovat 5–20cm průměr skvrny vykapaný nafty – poškozená palivová trubička kousek před zadním kolem – opraveno (odříznutej děravej kus trubky, napojeno hadičkou, svorky – drží). Nafta už nekape, pod autem sucho.

Hlavní problém – nestartujeme. Po opravě hadičky z které kapala nafta motor hned chytil a bezproblémů odjeto 50km. Druhý den jsem škytal ale nenastartoval. Vyměnili jsme filtry (viz. níže), opět to hned chytlo a bezproblémů. Po asi 8 hodinách chytil, ale až napodruhé. Druhý den v poledne opět bez šance. Jak to chytlo a zahřálo se to, už to chytalo pořád, ale po XX hodinách bez šance… Teď už nenastartuju vůbec. Startování: Po rozsvícení kontrolek a chvilky počkání pro nažhavení po otočení klíčkem motor jen kašle jako by byl bez nafty a nechytne. Doprovázeno nevoňavým bílým kouřem od vejfuku – ne moc.

Odzkoušeno: relé – snad v pořádku, vyměněnej palivovej filtr (i ten malej pod nim), znovunabitá baterie, nafta tam samozřejmě je (± 25 litrů, i jsme při opravě hadičky přečerpávali takže víme)…

Řešení podobných problémů z internetu – voda v rozdělovači, uklepaný drátek mezi váhou vzduchu a řídící jednotkou, špatný kontakty v relé, startér – přerušenej kabel? Co to může být? Něco dalšího? Ještě se chystáme na svíčky…

Doplnění: Po odmontování první svíčky jsme zjistili, že nežhaví 🙂 Tak snad to bude ono… Oběma díky.