Zeptal/a se – 13.červen 0:25
Nakupování – Reklamace
Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické
lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci.
Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem
zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla
omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna
ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník
společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento
týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již
u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení,
i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na
mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce
prodloužilo. Když jsem „novou“ tiskárnu konečně obdržela, zjistila
jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla
v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou
mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda
výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká
je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy
30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce
i když se předání zdrželo vinou výrobce.
Děkuji
Zeptal/a se – 14.červen 22:30
Nakupování – Reklamace
Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické
lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci.
Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem
zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla
omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna
ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník
společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento
týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již
u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení,
i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na
mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce
prodloužilo. Když jsem „novou“ tiskárnu konečně obdržela, zjistila
jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla
v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou
mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda
výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká
je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy
30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce
i když se předání zdrželo vinou výrobce.
Děkuji
Pozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl, jaká byla adresa netuším. Vzhledem k tomu, že se již tiskárna nevyrábí a ani se skoro neprodává, nemohli mi zaslat novou a tím pádem mě chtěli „ochc*t“ repasovanou tiskárnou. I v jejich reklamačních podmínkách je napsané, že zašlou NOVOU tiskárnu.
Zeptal/a se – 15.červen 13:39
Nakupování – Reklamace
Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické
lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci.
Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem
zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla
omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna
ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník
společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento
týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již
u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení,
i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na
mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce
prodloužilo. Když jsem „novou“ tiskárnu konečně obdržela, zjistila
jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla
v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou
mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda
výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká
je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy
30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce
i když se předání zdrželo vinou výrobce.
Děkuji
Pozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl, jaká byla adresa netuším. Vzhledem k tomu, že se již tiskárna nevyrábí a ani se skoro neprodává, nemohli mi zaslat novou a tím pádem mě chtěli „ochc*t“ repasovanou tiskárnou. I v jejich reklamačních podmínkách je napsané, že zašlou NOVOU tiskárnu.