Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.prosinec 8:57

Jak se správně stanoví délka záruční doby při reklamaci žehličky?

Nakupování – Reklamace

Minulý rok v červnu jsem si koupila novou žehličku se zárukou na dva roky.. Jenže letos asi před dvěma měsíci jsem jí odnesla k reklamaci a asi po měsíci jsem dostala novou.. Když jsem si jí doma vyzkoušela tak jsem si nechala potvrdit záruční list, ale na něj mi dali datum jako na té první, tedy opět červen 2013.. Ale to už na ní nebude záruka dva roky, když jsem jí dostala jako novou před dvěma měsíci.. Je to tak správně, nebo mi to potvrdili špatně a správně by to mělo být až do října 2016. Poraďte mi, protože tahle už zase nefunguje a jdu jí opět reklamovat, tak kdybych náhodou zase dostala novou, abych věděla čím se hájit..

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.prosinec 9:33

Jak se správně stanoví délka záruční doby při reklamaci žehličky?

Nakupování – Reklamace

Minulý rok v červnu jsem si koupila novou žehličku se zárukou na dva roky.. Jenže letos asi před dvěma měsíci jsem jí odnesla k reklamaci a asi po měsíci jsem dostala novou.. Když jsem si jí doma vyzkoušela tak jsem si nechala potvrdit záruční list, ale na něj mi dali datum jako na té první, tedy opět červen 2013.. Ale to už na ní nebude záruka dva roky, když jsem jí dostala jako novou před dvěma měsíci.. Je to tak správně, nebo mi to potvrdili špatně a správně by to mělo být až do října 2016. Poraďte mi, protože tahle už zase nefunguje a jdu jí opět reklamovat, tak kdybych náhodou zase dostala novou, abych věděla čím se hájit..
Doplňuji:
Díky, přesně tak jsem to měla na mysli, jen jsem si to neuvědomila když jsem záruku nechala potvrdit.. Ale pokud mi žehličku nevymění, ale opraví, dá se něco dělat s tou potvrzenou zárukou, když mi to špatně napsali? Protože takhle jí mám už jen na půl roku.. :/