Zeptal/a se – 21.listopad 17:59
Sport – Cyklistika, MTB
Podle legislativy je maximální přípustná rychlost elektrokola (na
motorový pohon) 25 km/h – a ještě u toho musí cyklista šlapat.
To, jak systém pozná, zda cyklista šlape, je jednoduché.
Ale jakým způsobem je zajištěno, že výkon motoru se stoupající
rychlostí klesá (až k 0 při oněch 25 km/h)??
Záleží i na průměru kola a zařazeném převodu – to má ten
motor GPS?
Zeptal/a se – 23.listopad 12:07
Sport – Cyklistika, MTB
Podle legislativy je maximální přípustná rychlost elektrokola (na
motorový pohon) 25 km/h – a ještě u toho musí cyklista šlapat.
To, jak systém pozná, zda cyklista šlape, je jednoduché.
Ale jakým způsobem je zajištěno, že výkon motoru se stoupající
rychlostí klesá (až k 0 při oněch 25 km/h)??
Záleží i na průměru kola a zařazeném převodu – to má ten motor
GPS?
Doplňuji:
honza19hk → jasně, takže je to, jak jsem předpokládal, ŘJ se nějak
(podle parametrů kola) nastaví, takže není problém ji nastavit ´dle
přání´…
60 km/h je pěkné – pokud tak jezdíš ´s rozumem´, já mám maximálku
na kole něco přes 90 – a to byl jednak pěkný hukot a druhak se ti
řidiči aut, která jsem předjížděl, docela divili…
😉
Led → jasně, tomu rozumím, mně šlo o info, zda rychlost jízdy si zjišťuje motor (ŘJ) nějak nezávisle a nebo to lze nastavit; systém, kdy cyklista nemusí šlapat je už zakázáno uvádět (nově) do provozu (na stávajících kolech smí, samozřejmě, dosloužit)