Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 31.říjen 0:08

Co se v EXCELU nejčastěji používá ve firmách?

Počítače a internet – Software

Na škole jsme brali excel hodně do podrobna, ale některé věci mi nepřišly až tak důležité a výuka byla stylem – máme málo času, tak se naučte řešení nazpaměť a honem na test… Tak bych se ráda zeptala co se nejvíc využije v praxi – berme v úvahu klasické pozice typu asistent, manažer apod., žádné specialisty.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 31.říjen 16:52

Co se v EXCELU nejčastěji používá ve firmách?

Počítače a internet – Software

Na škole jsme brali excel hodně do podrobna, ale některé věci mi nepřišly až tak důležité a výuka byla stylem – máme málo času, tak se naučte řešení nazpaměť a honem na test… Tak bych se ráda zeptala co se nejvíc využije v praxi – berme v úvahu klasické pozice typu asistent, manažer apod., žádné specialisty.
Doplňuji:
Těm, co napsali konkrétní věci, děkuju. Ještě doplním, že se ptám, protože jsem byla na prvních kolech na různých pohovorech – účetní, fakturantka, správce dat apod. a všude upozorňovali na znalost excelu typu výpočetních funkcí, kontingenčních tabule a tak. Tak mě napadlo zeptat se, které funkce se doopravdy nejvíc využívají, protože je jich opravdu hodně, nebo co dál by se hodilo doučit na případné druhé kolo. Zmiňovala jsem specialisty, protože jsme se na škole učili např. regresní analýzu a ta si myslím na takovýchto pozicích není využívaná? Díky za jakékoliv další info.