Zeptal/a se – 10.srpen 23:05
Auta a doprava – Ostatní auta a doprava
vím že je cosi co se jmenuje anglicky „rev limitter“ – https://en.wikipedia.org/wiki/Rev_limiter
ale jsou asi i auto motory, kde tato věc není a co se pak stane když se sešlápne na neutrál plyn až na podlahu. tak otáčky jako skáčí kolem té maximální otáčkové hodnoty, nebo plynule se drží těch max. otáček?
u našeho 2003 tdi renaultu se drží plynule na maximu a ztrácí v těch nějakých 5tis. jakýkoliv tah
Zeptal/a se – 11.srpen 15:27
Auta a doprava – Ostatní auta a doprava
vím že je cosi co se jmenuje anglicky „rev limitter“ – https://en.wikipedia.org/wiki/Rev_limiter
ale jsou asi i auto motory, kde tato věc není a co se pak stane když se sešlápne na neutrál plyn až na podlahu. tak otáčky jako skáčí kolem té maximální otáčkové hodnoty, nebo plynule se drží těch max. otáček?
u našeho 2003 tdi renaultu se drží plynule na maximu a ztrácí v těch
nějakých 5tis. jakýkoliv tah
Doplňuji:
To skákání kolem max. otáčkové hodnoty je vidět tady v čase 7:03 https://www.youtube.com/watch?v=o2mFEC2H0cY
to mi nepřijde jako omezovač v našem renaultu, tak jsem jen chtěl vědět
co je to za princip, jestli to není škodlivé nějak pro motor