Zeptal/a se – 3.leden 15:22
Kultura a společnost – Historie
Zeptal/a se – 3.leden 17:23
Kultura a společnost – Historie
Doplňuji:
dudu: Tedy, to je ale zajímavé 🙂, tohle já neznám… Nebo se zatím
nezdařilo. 🙂
Má zkušenost je spíš taková, že „manažeři“ – dříve
vedoucí – prodejny nebo provozovny, začnou obhajovat(!) šlendrián,
nedostatky, se kterými jsem nespokojena, bagatelizují neschopnost, vymlouvají
se, mnohdy se i dohadují a náprava nikde. Nedělají to jen ti, kteří tzv.
„Jsou ve svém“.
Proto mě docela mrzí, že ty Knihy nejsou. Sice lze napsat oficiální
stížnost „výš“, ale podle mé zkušenosti jde odpověď „na ruku“
tomu, na koho si stěžuji. Takový Ahold je alibistický až k pláči!:-(
Nepamatuji si to zase tak detailně, ale domnívám se, že stížnost v Knize
se tolik na lehkou váhu nebrala a zaměstnanci se před „Podnikem“ přece
jen trochu třásli.