Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.prosinec 9:22

Uvítali byste, kdybyste si nemuseli schovávat účtenky pro případnou reklamaci? Nemusíte…

Nakupování – Reklamace

Ve většině obchodů tedy musíte. Ale v ČR je už minimálně jeden obchod, který vede účtenky v elektronické podobě. Což já velice vítám, protože skladování papírových účtenek, to je moje noční můra. Vždycky najdu účtenku od kdejaké blbiny, třeba i čtyři roky starou, ale od porouchaného zboží v záruce ji prostě nenajdu. Paranoidně pak propadám představám, že k nám z té firmy vyslali tajného agenta, který v naší nepřítomnosti účtenku našel a zlikvidoval. 😁
Možná je těch obchodů víc, ne jen jeden, znáte nějaký? Napište kdyžtak. Já znám – obchod se sportovními potřebami Decathlon.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.prosinec 16:41

Uvítali byste, kdybyste si nemuseli schovávat účtenky pro případnou reklamaci? Nemusíte…

Nakupování – Reklamace

Ve většině obchodů tedy musíte. Ale v ČR je už minimálně jeden obchod, který vede účtenky v elektronické podobě. Což já velice vítám, protože skladování papírových účtenek, to je moje noční můra. Vždycky najdu účtenku od kdejaké blbiny, třeba i čtyři roky starou, ale od porouchaného zboží v záruce ji prostě nenajdu. Paranoidně pak propadám představám, že k nám z té firmy vyslali tajného agenta, který v naší nepřítomnosti účtenku našel a zlikvidoval. 😁
Možná je těch obchodů víc, ne jen jeden, znáte nějaký? Napište kdyžtak. Já znám – obchod se sportovními potřebami Decathlon.
Doplňuji:
Dr. Axle, otázku o reklamacích jsem právě četla, přivedla mě na myšlenku položit tuto otázku. Pokud by to všude fungovalo tak, že by zákazník papírovou účtenku mít mohl, ale nemusel, odpadla by lidem jedna starost. Nejspíš to funguje zatím jen v tom Decathlonu, víc věcí tam funguje trochu jinak, pro běžného člověka možná trochu jako sci-fi. Chápu, že si to moc lidi neumí představit, ale že tento systém neznáte, proto mě ještě nemusíte osočovat z nějaké ženské logiky, já ten systém přece nevymyslela, píšu jen, jak to v jednom obchodě funguje. Není to žádná moje fantazie. Srovnáváte to s Club card Tesco, to znám a nepřijde mi to vůbec jako podobný systém. V bodě tři o čemsi spekulujete, o nějakém vlastním tisku nebo co, takto to ale opravdu nefunguje. Mluvíme každý asi o něčem jiném a proto je pro mě diskuse s Vámi dost těžko uchopitelná.
Pesimismus Páji už je srozumitelnější. Teoreticky se asi může stát, že se data ztratí, stejně jako jinde, v bance nebo kdekoli, kde se používají pc. Jedná se ale o velkou firmu, ne nějakého českého malopodvodníčka, nevěřím, že by udělali podvod schválně. Navíc papírovou účtenku si samozřejmě mohu schovat také. Jen ji nemusím mít k reklamaci, buď předložím kartičku nebo dokonce jen řeknu své jméno, když ani kartičku u sebe nemám, oni kouknou do pc a vidí a reklamují, vyměňují zboží, měnila jsem takto boty za větší, nemusela jsem složitě dokazovat, že jsem je koupila u nich. Pro mě je to úspora času a nervů. Jinde by mi to bez účtenky, případně jiného dokazování nevyměnili. Nevím no, už je to jasnější?