Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.listopad 10:30

Pokud máte výrobek 3× na opravě se stejnou vadou(záleží také co je napsáno v že opravovali v předávacím protokolu,múže se stát že projev vady je stejný,ale pokaždé je chyba někde jinde)považuje se výrobek za nopravitelný a máte nárok na vrácení peněz v plnné výši.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.listopad 10:35

Pokud máte výrobek 3× na opravě se stejnou vadou(záleží také co je napsáno v že opravovali v předávacím protokolu,múže se stát že projev vady je stejný,ale pokaždé je chyba někde jinde)považuje se výrobek za nopravitelný a máte nárok na vrácení peněz v plnné výši.
Doplňuji:
Doporučuji návštěvu Čoi,přesně řeknou jak postupovat,případně přímo pomohou získat peníze zpět.Důležité je vzít sebou všechny podklady,nejen rozčilenou náladu 🙂