Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.červen 16:17

Na škole našich dětí k příliš sofistikovaným snahám o distanční výuku bohužel nedocházelo, učitelé neprojevili zájem o použití telekonferenčního softwaru (Google Meet, Zoom, a jim podobných, co se aktivně nasazovaly ve firmách) a které by umožnily pokračovat ve výuce téměř bez omezení a vlastně jenom občas zadávali domácí úkoly mailem ve stylu „Sešit X, strany 30–40. Děkuji a nazdar.“ což pak namátkově kontrolovali. Nevšiml jsem si tedy žádného pokroku v chápání a praxi distančního vzdělávání. Smůla, zřejmě není škola jako škola.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.červen 16:20

Na škole našich dětí k příliš sofistikovaným snahám o distanční výuku bohužel nedocházelo, učitelé neprojevili zájem o použití telekonferenčního softwaru (Google Meet, Zoom, a jim podobných, co se aktivně nasazovaly ve firmách) a které by umožnily pokračovat ve výuce téměř bez omezení a vlastně jenom občas zadávali domácí úkoly mailem ve stylu „Sešit X, strany 30–40. Děkuji a nazdar.“ což pak namátkově kontrolovali. Nevšiml jsem si tedy žádného pokroku v chápání a praxi distančního vzdělávání. Smůla, zřejmě není škola jako škola.

Slyšel jsem X krát argumentaci, že ne všechny rodiny mají počítač, internet, webkameru a podobně hloupé výmluvy, ale pravdou je, že výuka mohla takto bez omezení pokračovat pro studenty, jejichž rodiče nejsou naprosto neschopní tyto téměř už samozřejmosti dětem zajistit. 🙂