Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 15:20

Preventivní vyloučení rizik. Jak start tak přistání jsou nejrizikovější části letu. Pokud se něco podělá při startu, může se stát: Budou prudce brzdit aby nepřejeli dráhu, pokud vzlétnou, může se stát že budou muset jít okamžitě na přistání během několik desítek sekund (viz třeba Hudson) apod… Mnoho příležitostí pro to aby na nějakou další komunikaci s pasažéry nebyl čas. A hledat zapálenou cigaretu někomu ve výstřihu také není nejlepší zahájení letu. Dále při kouření je vyšší šance že nikdo nezjistí skutečný začínající požár. Navíc v současné době snad ani na běžných linkách není kouření povoleno vůbec.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 15:21

Preventivní vyloučení rizik. Jak start tak přistání jsou nejrizikovější části letu. Pokud se něco podělá při startu, může se stát: Budou prudce brzdit aby nepřejeli dráhu, pokud vzlétnou, může se stát že budou muset jít okamžitě na nouzové přistání (během několik desítek sekund – viz třeba Hudson) apod… Mnoho příležitostí pro to aby na nějakou další komunikaci s pasažéry nebyl čas. A hledat zapálenou cigaretu někomu ve výstřihu také není nejlepší zahájení letu. Dále při kouření je vyšší šance že nikdo nezjistí skutečný začínající požár. Navíc v současné době snad ani na běžných linkách není kouření povoleno vůbec.