Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.září 12:21

Ano bohužel stalo, v takovém případě doporučuji eshop nahlásit na heuréce aby mu negativním hodnocením ubyl počet hvězdiček a nenapálili se další. Některé méně seriozní eshopy se tak snaží beze ztráty prodat vystavované zboží nebo zboží které jim někdo jiný vrátil bez udání důvodu do 14 dnů po zakoupení.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.září 12:22

Ano bohužel stalo, v takovém případě doporučuji eshop nahlásit na heuréce aby mu negativním hodnocením ubyl počet hvězdiček a nenapálili se další. Některé méně seriozní eshopy se tak snaží beze ztráty prodat vystavované zboží nebo zboží které jim někdo jiný vrátil bez udání důvodu do 14 dnů po zakoupení.

Ty serióznější pak automaticky do své nabídky přidávají zlevněnou variantu zboží s dodatkem, že bylo vráceno či vystavováno aby mohl klient posoudit, zda mu sleva stojí za trochu toho prachu a rozbitou krabici.