Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.srpen 14:05

Jednoduše proto, že u filmu je FPS neměnné a stejné po celou dobu přehrávání filmu, zatímco u hry se v závislosti na složitosti prostorové scenérie velmi dramaticky mění a kolísá … proto jsou doporučeny mnohem vyšší hodnoty aby v tom byla výrazná rezerva pro složitější scény kdy by fps klidně mohlo spadnout ze 60 na 10 (kolísat to může i mnohem víc)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.srpen 14:08

Jednoduše proto, že u filmu je FPS neměnné a stejné po celou dobu přehrávání filmu, zatímco u hry se v závislosti na složitosti prostorové scenérie velmi dramaticky mění a kolísá … proto jsou doporučeny mnohem vyšší hodnoty aby v tom byla výrazná rezerva pro složitější scény kdy by fps klidně mohlo spadnout ze 60 na 10 (kolísat to může i mnohem víc), jde tedy o to mít pro tyto propady připravenu značnou rezervu.

Jinak si nemyslím že u filmu 24 FPS každému stačí, myslím že rozdíl mezi 24FPS filmem a 60FPS musí poznat každý a je to rozhodně velmi znát u rychle se pohybujících akčních scén. I proto je 60FPS u her tak důležitých protože tam bývá dynamiky a zbrklé akce jako v akčním filmu.