Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 14:53

Ahoj dust8, Jde o to, že někdy vám může vyšší kvalita pěkně zkazit zážitek. Například video s nižším rozlišením může skrýt mnoho rušivých až nepříjemných prvků a zkazit tak výsledný dojem. Vyšší snímkovací frekvence nejen, že odhalí některé nedokonalosti, které nám dříve zůstávaly skryté, ale taky způsobí, že pohyb ve filmu vypadá jinak a mozek na to není připravený a může se dostavit nevolnost (zvlášť pokud sledujeme velké plátno). Mozek něco vidí, vypadá to hodně reálně, ale ostatní senzory říkají, že to není pravda (může jít o lehčí formu kinetózy). Některé malé děti toto zažívají i při delším sledování televize. Je to hodně o zvyku.

Zdroj: https://blogistak.wordpress.com/2014/10/28/30-fps-musi-stacit-kazdemu/

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 14:57

Ahoj dust8, Jde o to, že někdy vám může vyšší kvalita pěkně zkazit zážitek. Například video s nižším rozlišením může skrýt mnoho rušivých až nepříjemných prvků a zkazit tak výsledný dojem. Vyšší snímkovací frekvence nejen, že odhalí některé nedokonalosti, které nám dříve zůstávaly skryté, ale taky způsobí, že pohyb ve filmu vypadá jinak a mozek na to není připravený a může se dostavit nevolnost (zvlášť pokud sledujeme velké plátno). Mozek něco vidí, vypadá to hodně reálně, ale ostatní senzory říkají, že to není pravda (může jít o lehčí formu kinetózy). Některé malé děti toto zažívají i při delším sledování televize. Je to hodně o zvyku. Hry mají oproti filmu výhodu v tom, že hráč ovládá to, co se před ním děje, čímž se odbourává část problému a vyšší snímkovací naopak přispívá k lepší odezvě hry snižováním prodlevy ovladání.

Zdroj: https://blogistak.wordpress.com/2014/10/28/30-fps-musi-stacit-kazdemu/