Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.srpen 16:39

Toto jsme s manželkou řešily speciálním systémem který funguje asi takto.

Existují dva účty, každý má vlastní.

Systém který nad těmito účty stojí pak automaticky dělá následující.
Jakýkoliv výdaj který je označen štítkem „potraviny“, „oblečení“, „bydlení“, „spol zážitky“,„jiné spol. výdaje“ automaticky dělí a to tak že vezme statistiku příjmů z minulého měsíce na dané účty a určí jejich poměr třeba 1 : 2 pokud má druhý dvojnásobný příjem a podle tohoto poměru pak z druhého účtu přesune na první ten díl který poměru odpovídá, … a totéž funguje naopak.

Každý si tak dál má svůj účet a systém automaticky zajišťuje aby se výdaje konkrétních kategorií automaticky dělily poměrem odpovídajícím poměru příjmů z minulého měsíce. Fungovalo to velmi dobře, vlastně výborně, ale pak jsme přešli na princip společného účtu a přestali to takhle řešit 🙂 holt si už věříme.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.srpen 16:42

Toto jsme s manželkou řešily speciálním systémem který funguje asi takto.

Existují dva účty, každý má vlastní.

Systém který nad těmito účty stojí pak automaticky dělá následující.
Jakýkoliv výdaj který je označen štítkem „potraviny“, „oblečení“, „bydlení“, „spol zážitky“,„jiné spol. výdaje“ automaticky dělí a to tak že vezme statistiku příjmů z minulého měsíce na dané účty a určí jejich poměr třeba 1 : 2 pokud má druhý dvojnásobný příjem a podle tohoto poměru pak z druhého účtu přesune na první ten díl který poměru odpovídá, … a totéž funguje naopak. Takže když jsem koupil mlíko a chleba za 40 kč automaticky mi pár sekund na to příšel na účet podíl z účtu manželky ve výši tehdy asi 13 Kč. Jí pak na účet chodil při podobné platbě podíl samozřejěm vyšší a sice 27Kč z mého účtu. Jednoduché elegantní a hlavně samočinné, nemuseli jsme se o to nijak starat.

Každý si tak dál má svůj účet a systém automaticky zajišťuje aby se výdaje konkrétních kategorií automaticky dělily poměrem odpovídajícím poměru příjmů z minulého měsíce. Fungovalo to velmi dobře, vlastně výborně, ale pak jsme přešli na princip společného účtu a přestali to takhle řešit 🙂 holt si už věříme.