anonym
Odpověděl/a – 1.srpen 16:39
Toto jsme s manželkou řešily speciálním systémem který funguje asi takto.
Existují dva účty, každý má vlastní.
Systém který nad těmito účty stojí pak automaticky dělá
následující.
Jakýkoliv výdaj který je označen štítkem „potraviny“,
„oblečení“, „bydlení“, „spol zážitky“,„jiné spol. výdaje“
automaticky dělí a to tak že vezme statistiku příjmů z minulého měsíce
na dané účty a určí jejich poměr třeba 1 : 2 pokud má druhý
dvojnásobný příjem a podle tohoto poměru pak z druhého účtu přesune na
první ten díl který poměru odpovídá, … a totéž funguje naopak.
Každý si tak dál má svůj účet a systém automaticky zajišťuje aby se výdaje konkrétních kategorií automaticky dělily poměrem odpovídajícím poměru příjmů z minulého měsíce. Fungovalo to velmi dobře, vlastně výborně, ale pak jsme přešli na princip společného účtu a přestali to takhle řešit 🙂 holt si už věříme.
anonym
Odpověděl/a – 1.srpen 16:42
Toto jsme s manželkou řešily speciálním systémem který funguje asi takto.
Existují dva účty, každý má vlastní.
Systém který nad těmito účty stojí pak automaticky dělá
následující.
Jakýkoliv výdaj který je označen štítkem „potraviny“,
„oblečení“, „bydlení“, „spol zážitky“,„jiné spol. výdaje“
automaticky dělí a to tak že vezme statistiku příjmů z minulého měsíce
na dané účty a určí jejich poměr třeba 1 : 2 pokud má druhý
dvojnásobný příjem a podle tohoto poměru pak z druhého účtu přesune na
první ten díl který poměru odpovídá, … a totéž funguje naopak. Takže
když jsem koupil mlíko a chleba za 40 kč automaticky mi pár sekund na to
příšel na účet podíl z účtu manželky ve výši tehdy asi 13 Kč. Jí
pak na účet chodil při podobné platbě podíl samozřejěm vyšší a sice
27Kč z mého účtu. Jednoduché elegantní a hlavně samočinné, nemuseli
jsme se o to nijak starat.
Každý si tak dál má svůj účet a systém automaticky zajišťuje aby se výdaje konkrétních kategorií automaticky dělily poměrem odpovídajícím poměru příjmů z minulého měsíce. Fungovalo to velmi dobře, vlastně výborně, ale pak jsme přešli na princip společného účtu a přestali to takhle řešit 🙂 holt si už věříme.