Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.červen 11:13

Je to velmi neobvyklé. Přesně jak píše dubraro, každý rozesilatel newsletteru se snaží předejít tomu že klepnete ve svém emailovém klientu na tlačítko „nahlásit spam“ to by výrazně zhoršilo jeho pozici a ve složce spamu by pak končila většina korespondence jím zaslané i ostatním uživatelům na stejné doméně. Takže obvykle si dávají pozor na to aby uživatel odběr opravdu registroval vědomě a věděl i jak jej odhlásit a tlačítko „nahlásit nevyžádanou postu“ se tak vyhnul co nejširší oklikou … pokud ve vašem případě ale postupoval jinak a newsletter vám takto vnutil, tak to tlačítko „nahlášení spamu“ prostě použijte a bude tím bit pouze odesilatel, zatímco vy už další poštu od něj nebudete muset řešit.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.červen 11:19

Je to velmi neobvyklé. Přesně jak píše dubraro, každý rozesilatel newsletteru se snaží předejít tomu že klepnete ve svém emailovém klientu na tlačítko „nahlásit spam“ to by výrazně zhoršilo jeho pozici a ve složce spamu by pak končila většina korespondence jím zaslané i ostatním uživatelům na stejné doméně. Takže obvykle si dávají pozor na to aby uživatel odběr opravdu registroval vědomě a věděl i jak jej odhlásit a tlačítko „nahlásit nevyžádanou postu“ se tak vyhnul co nejširší oklikou … pokud ve vašem případě ale postupoval jinak a newsletter vám takto vnutil, tak to tlačítko „nahlášení spamu“ prostě použijte a bude tím bit pouze odesilatel, zatímco vy už další poštu od něj nebudete muset řešit.

GDPR se na newsletter nijak nevztahuje, ten pojednává o ochraně osobních údajů. Newsletter lze považovat za obchodní sdělení a jako takové musí splňovat pravidla definovaná jiným zákonem a sice 480/2004 Sb. viz viz tato zkušenost http://syslog.eu/25-antispamovy-zakon-funguje-html

Dát podnět k prošetření UOOS můžete zde https://www.u­oou.cz/stiznos­t.asp#obalhla­va