Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.březen 21:56

Auta shoří tak rychle, protože se tam retardéry hoření do plastů nepoužívají. Příliš by se ty plasty prodražily. Od jisté doby se používají v letadlech, hlavně do izolací elektrických kabelů, ale i do čalounění sedadel a plastového obložení kabiny. Zkraty kabelů bývají nejčastější příčinou samovolného požáru v technickém vybavení letadla a mají fatální následky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.březen 22:05

Auta shoří tak rychle, protože se tam retardéry hoření do plastů nepoužívají. Příliš by se ty plasty prodražily. Maximálně se používá PVC, který není tak hořlavý, nebo pěnový polyuretan jako akusticky izolující výplň v prostorách motoru a taky jako měkký plast v interiéru. Od jisté doby se retardéry hoření používají v letadlech, hlavně do izolací elektrických kabelů, ale i do čalounění sedadel a plastového obložení kabiny. Zkraty kabelů bývají nejčastější příčinou samovolného požáru v technickém vybavení letadla a mají fatální následky.